Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش نینتندو سوییچ انتظارات فروشگاه گیم استاپ را برآورده کرده است

0

گیم‌استاپ هفته پیش به خاطر عرضه بازی Mario Kart 8 Deluxe، محموله‌ای جدید از کنسول‌های نینتندو سوییچ دریافت کرد اما اگر عجله نکرده باشید، احتمالا نتوانسته‌اید یکی از این کنسول‌ها را خریداری کنید. مسئول بخش تجاری این شرکت، اریک برایت، در جدیدترین مصاحبه‌اش با فوربس اعلام کرده است که کنسول نینتندو سوییچ تمامی انتظارات را از نظر فروش برآورده کرده است:

می‌دانستیم که با یک محصول پرفروش طرف هستیم، اما محموله‌های نینتندو سوییچ ما نه به صورت روزانه بلکه به صورت ساعتی به فروش می‌رسد. درخواست برای این کنسول به قدری بالا است که خریداران باید سریعا برای سفارش خود اقدام کنند وگرنه چیزی برایشان باقی نخواهد ماند.

گیم‌استاپ هیچ‌گونه آمار و ارقامی در مورد فروش کنسول Nintendo Switch یا انتظارات خود از فروش آن ارائه نکرد. به هر حال مطمئنا با اتکا به این سخنان و همچنین گفته نینتندو که این کنسول سریع‌ترین فروش را در بین سایر کنسول‌های شرکت رقم زده است، می‌توان گفت که باید بزودی شاهد رکوردشکنی‌هایی از سوی نینتندو سوییچ باشیم.

ظاهرا به این زودی‌ها خبری از کاهش فروش سوییچ نخواهد بود و همچنان فروش شگفت‌انگیز آن ادامه خواهد داشت. هفته گذشته نینتندو اعلام کرد که تا پایان ماه مارس حدود 2.74 میلیون دستگاه نینتندو سوییچ فروش رفته است. در حالیکه قبل از آن اعلام شده بود انتظار می‌رود که تا پایان مارس 2 میلیون دستگاه روانه بازار شود. بدیهی است که آمار فروش فراتر از حد انتظار بوده است. البته عرضه بازی ماریو کارت 8 دیلاکس هم مطمئنا روی فروش ادامه‌دار این کنسول تاثیر بسزایی خواهد داشت. نظر شما در مورد فروش نینتندو سوییچ چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.