Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات اولین بسته الحاقی «افسانه زلدا: نفس حیات‌وحش» ارائه شد

0

چه بازی افسانه زلدا نفس حیات وحش را تمام کرده باشید و چه اینکه برای اولین بار است آن را تجربه می‌کنید، محتوای اضافی این بازی به ماجراجویی‌های شما رنگ تازه‌ای می‌بخشد. اولین محتوای اضافی بازی تابستان پیش‌رو در دسترس قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید با جزئیات آن آشنا شوید.

Trial of the Sword

وقتی که به یک مکان مقدس مشخص وارد شوید، می‌توانید حالت چالش Trial of the Sword را امتحان کنید. با لشکری از دشمنان یکی پس از دیگری روبه‌رو می‌شوید. این بخش بدون تجهیزات و سلاح آغاز می‌شود. وقتی همه دشمنان حاضر در یک اتاق شکست خوردند، به اتاق بعدی هدایت خواهید شد. تمامی 45 اتاق را پاکسازی کرده و در نهایت قدرت واقعی Master Sword را بیدار خواهید کرد.

حالت مسیر Hero

این قابلیت جدید نقشه بازی، به شما اجازه می‌دهد تا مسیر طی شده توسط لینک در سرتاسر نقشه را مشاهده کنید. از آن استفاده کنید تا ببینید به کجاها رفته‌اید و بیشترین وقت را صرف کدام قسمت از نقشه کرده‌اید یا اینکه از کدام بخش هنوز دیدن نکرده‌اید.

درجه سختی Hard

در درجه سختی Hard، دشمنان قابلیت بهبود سلامتی پیدا می‌کنند پس باید هرچه زودتر از شر آن‌ها خلاص شوید. تمامی آن‌ها نیز یک سطح بالاتر از حالت عادی قرار دارند. برای مثال Red Bokoblins در درجه سختی متوسط، به Blue Bokoblins در درجه سختی Hard تبدیل شده است. همچنین سطح نهایی دشمنان نیز بالاتر رفته و می‌توانند سخت‌تر از همیشه شما را به چالش بکشند.

Travel Medallion

در جایی از دنیای بزرگ بازی، صندوقی وجود دارد که در آن یک Travel Medallion پنهان شده است. وقتی از آن استفاده کنید، می‌توانید یک نقطه Fast Travel در مکان خود بسازید. به طور همزمان تنها قادر به ساخت یک Fast Travel با Travel Medallion خواهید بود.

زره‌های بیشتر

در گوشه و کنار دنیای Hyrule، هشت صندوق گران‌بها وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها زرهی مانند نسخه‌های قبلی سری افسانه زلدا وجود خواهد داشت.

ماسک Korok

ماسک کورک هم در یکی از صندوق‌های جهان بازی پنهان شده است. وقتی که این ماسک را بر چهره بزنید، با نزدیک شدن به مکان کوروک، ماسک به لرزه می‌افتد. در Hyrule حدود 900 کوروک پنهان شده داریم و این ماسک می‌تواند شما را در پیدا کردن بیشتر آن‌ها یاری دهد.

محتوای اضافی اول بازی تنها شمه‌ای از آن چیزی است که باید در محتواهای اضافی بازی The Legend of  وحش انتظار داشته باشید. نظر شما در مورد اولین مورد از این محتواها چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.