Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

زمان دقیق برگزاری تمامی کنفرانس‌های E3 2017 – تا این لحظه (به‌روزرسانی شد)

0

رویداد E3 امسال پیش از آنکه متوجه شوید از راه خواهد رسید. نمایشگاه سالیانه و تابستانی E3 از روز 23 الی 25 خرداد در شهر لس انجلس بر پا خواهد بود اما کنفرانس اختصاصی شرکت‌های بزرگ کمی زودتر از موعد شروع خواهد شد. برای اینکه با لحظه لحظه این نمایشگاه همراه باشید، در اینجا تاریخ و زمان دقیق تمامی کنفرانس‌ها و اتفاقات مهم را برای شما جمع کرده‌ایم.

در حال حاضر مایکروسافت، سونی، بتسدا و الکترونیک آرتز برنامه‌های خود برای E3 2017 را اعلام کرده‌اند و اگر منبع را سال‌های پیش در نظر بگیریم، یوبی‌سافت نیز در بعد از ظهر 22 خرداد کنفرانسی برای ارائه خواهد داشت. به‌روزرسانی: شرکت یوبی‌سافت هم برنامه‌ی خود برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در E3 2017 را اعلام کرد.

نینتندو امسال کنفرانسی اختصاصی در نمایشگاه نخواهد داشت اما در آن حضور پیدا کرده و اطلاعات مهمی را از بازی‌های آینده به انتشار می‌رساند. جزئیات نحوه حضور این شرکت در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

برای اولین بار در تاریخ، نمایشگاه E3 برای ورود عموم آزاد است و برگزارکننده آن یعنی ESA، حدود 15 هزار بلیط برای فروش قرار داده است. در ادامه این پست با تاریخ و زمان‌های بیشتر بروزرسانی خواهد شد:

زمان و تاریخ دقیق کنفرانس‌های E3 2017:

شنبه، 20 خرداد

  • Electronic Arts = 12 PM PT / 3 PM ET / 8 PM GMT

23:30 به وقت تهران

یکشنبه، 21 خرداد

  • Microsoft = 2 PM PT / 5 PM ET / 10 PM GMT

1:30 به وقت تهران

  • Bethesda = نامشخص

دوشنبه، 22 خرداد

30 دقیقه بامداد به وقت تهران

  • Sony = 6 PM PT / 9 PM ET / 2 AM GMT (خرداد 23)

5:30 به وقت تهران

نظر شما در مورد نمایشگاه E3 2017 چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.