Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خیز نینتندو برای عرضه‌ی ۱۰ میلیون سوئیچ تا پایان سال مالی

0

در یک سوال و جواب کوتاه در مورد سال مالی نینتندو، کیمیشیما، مدیر شرکت نینتندو، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال مالی جاری ده میلیون کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار کند. در ژاپن سال مالی از اول آوریل یعنی دوازدهم فروردین شروع شده و تا یازدهم فرودین سال آینده ادامه دارد. کیمیشیما در این مورد می‌گوید:

قصد ما این است که تا پایان سال مالی جاری 10 میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به بازار عرضه کنیم و دلیل این قضیه هم استقبال بالای طرفداران این کنسول است.

نینتندو سوییچ طی یک ماهی که در سال مالی قبل منتشر شده بود، حدود 2.74 میلیون دستگاه فروخته بود و به همین دلیل هم نمی‌توان به بلندپروازی آن‌ها برای فروش بیش از ده میلیون دستگاه در سال مالی جاری خرده گرفت. در ادامه وی گفت:

روانه کردن 10 میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به بازار بدین معنی است که ما می‌خواهیم بیش از درخواست مردم در قفسه مغازه‌ها کنسول سوییچ داشته باشیم و حالتی پیش نیاید که مردم نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. البته این حجم را هم اکنون تولید نخواهیم کرد. انتظار داریم که با انتشار بازی‌هایی مانند ARMS، Splatoon 2 و Super Mario Odyssey تقاضای مردم برای کنسول سوییچ بیشتر شود و به طبع فروش آن بالا رود.

در قسمتی دیگر از این پرسش و پاسخ کوتاه، کیمیشیما عنوان کرد:

با وجود انتشار در ماه مارس، نینتندو سوییچ سریع‌ترین آمار فروش را در آمریکا بین تمامی دیگر محصولات نینتندو رقم زده است. در صنعت بازی‌های ویدیویی برای خریدار مهم است که تقاضا برای محصولی که می‌خرد روز به روز افزایش یابد. ما هم با نینتندو سوییچ می‌خواهیم چنین سیری را تجربه کرده و هر روز با انتشار بازی‌های جدید فروش کنسول را افزایش دهیم. و همچنین اگر فروش سوییچ در سال مالی جاری طبق انتظار ما پیش برود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که محبوبیت این کنسول با کنسول پرطرفدار وی برابری کند.

اگر از طرفداران کنسول Nintendo Switch هستید، پس منتظر نمانید یکی از نسخه‌های مختلف آن را تهیه کنید. نظر شما در مورد فروش این کنسول محبوب چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.