Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Zero Time Delemma برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد

0

در ادامه انتشار دو نسخه اول سری بازی The Nonary Games برای پلی‌استیشن 4، عرضه بازی Zero Time Dilemma سه‌گانه این سری روی پلی‌استیشن 4 را کامل می‌کند.

سه‌گانه سری Zero Escape بسیار عجیب و غریب است و شما را به اعماق تغییرات زمانی می‌برد. توضیح دادن داستان این سری بازی‌ها بسیار سخت است اما با این وجود طرفداران دو آتشه بسیاری دارد. گیم‌پلی بازی با وجود پازل‌های مختلف برای حل کردن، جذابیت خاصی پیدا کرده است اما باز هم دلیل اصلی طرفداران برای تجربه این سری، داستان پرمحتوای آن است. ویژگی‌های بارز بازی را در ادامه مشاهده می‌فرمایید:

  • داستان‌سرایی پازلی خارق‌العاده: کوتارو اوچیکوشی برگشته است تا ما را با پازل‌های جدید و شیطانی خود به وجد آورد. البته نباید داستان‌سرایی‌های ویژه وی که مرزهای جدیدی در زمینه داستان‌سرایی تعاملی ایجاد کرده است را فراموش کنیم.
  • با کاراکترهای جدید آشنا شوید: شخصیت‌های جدید و آشنای بازی لیست بلند بالایی از کاراکترهای مختلف را تشکیل می‌دهد. پیگیری کنید که چه کسی در این کشمکش حماسه‌ای می‌میرد و چه کسی زنده می‌ماند.
  • تجربه گرافیکی عالی با کیفیت HD پلی‌استیشن 4: بازی Zero Time Dilemma به زیبایی برای کنسول پلی‌استیشن 4 بازسازی شده و همچنین دیالوگ‌های آن چه در نسخه ژاپنی و چه در انگلیسی تغییراتی جزئی را به خود دیده‌اند.
  • راه‌های گسترده تجربه بازی: پایان‌های متفاوت و داستان غیرخطی بازی شما را وادار به تجربه چندین باره آن می‌کند.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در تاریخ 18 اوت مصادف با بیست و هفتم مرداد تابستان پیش‌رو عرضه می‌شود. این سه‌گانه هم‌اکنون بر روی پی‌سی، 3DS و پلی‌استیشن ویتا در دسترس است. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.