Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برنامه نینتندو برای آوردن بازی افسانه زلدا به گوشی‌های هوشمند

0

بسیاری از افراد معتقدند که نینتندو برنامه دارد تا سری بازی افسانه زلدا را برای اولین بار روی گوشی‌های هوشمند منتشر کند. البته با توجه به سابقه این شرکت در امر بازی‌سازی برای گوشی‌های موبایل در چند سال اخیر چنین چیزی می‌تواند منطقی باشد. پس از سال‌ها ساخت بازی به صورت انحصاری برای دستگاه‌های خود، نینتندو در طی چند سال پیش بازی‌هایی همچون Miitomo، Fire Emblem Heroes و سوپر ماریو ران را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است و برنامه‌هایی هم برای ساخت نسخه موبایلی بازی Animal Cross در سر دارد.

به قول افراد صاحب نظر، نسخه موبایلی بازی Animal Cross در نصف دوم سال 2017 روانه بازار می‌شود و در ادامه با معرفی نسخه موبایلی افسانه زلدا مواجه خواهیم شد اما ممکن است براساس یک سری فاکتورها تاریخ انتشار به بعد از 2017 موکول شود.

هنوز حجم چشمگیری از بازی‌های معرفی نشده برای گوشی‌های هوشمند باقی مانده است. به گزارش نینتندو در سال مالی جاری که در مارس 2017 پایان می‌یابد، درآمد این شرکت از فروش بازی‌های موبایل کمتر از 20 میلیارد ین یا به عبارتی 180 میلیون دلار بوده است.

تاتسومی کیمیشیما، رئیس شرکت نینتندو، اعلام کرده است که شرکت نینتندو در جهت ساخت بازی‌های بیشتر برای گوشی‌های هوشمند قدم برداشته است. چنین امری باعث ترغیب طرفداران بازی‌های موبایل به خرید دستگاه‌های نینتندو هم خواهد شد و می‌تواند نتایج مثبت بسیاری برای نینتندو در پی داشته باشد. نظر شما چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.