Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 اعلام شد

0

امروز شرکت یوبی‌سافت از طریق شبکه اجتماعی تویتر اعلام کرد که کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2017 روز 12 ژوئن خواهد بود. البته قبل از این هم چنین انتظاری از یوبی‌سافت داشتیم و روز برگزاری کنفرانس کاملا قابل پیش‌بینی بود.

می‌توانیم امید داشته باشیم که بازی جدید سری Assassin’s Creed که شایعه شده داستان آن در کشور مصر روایت می‌شود، در این کنفرانس به صورت رسمی معرفی شود. بازی فار کرای 5 با تم غرب وحشی به همراه بازی The Crew 2 می‌تواند از گزینه‌های دیگر معرفی در این کنفرانس باشد. همچنین دوست داریم نگاهی دیگر به بازی به تاخیر افتاده South Park: The Fractured But Whole در نمایش یوبی‌سافت بیندازیم.

اخبار حاکی از آن است که یوبی‌سافت امکان دارد صحبت‌هایی راجع به کنسول جدید نینتندو سوییچ هم داشته باشد و چه بسا شاهد معرفی بازی نقش‌آفرینی Mario and Rabbids باشیم.

کنفرانس یوبی‌سافت به طور دقیق‌تر در ساعت 00:30 بامداد روز 23 خرداد برگزار شده و دقیقا 5 ساعت با کنفرانس بزرگ سونی فاصله دارد که می‌تواند به عنوان یک میان برنامه عمل کند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری E3، شرکت یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری از کنفرانس خود ارائه خواهد کرد و باید ببینیم که آیا باز هم Aisha Tyler میزبانی کنفرانس را برای ششمین سال متوالی بر عهده خواهد گرفت یا خیر. نظر شما در مورد نمایش یوبی‌سافت جیست؟ آیا می‌توان موفقیتی برای آن قائل شد؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.