Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال The Witcher در دست ساخت است

0

نتفلیکس در حال ساخت و تولید یک سریال انگلیسی براساس حماسه سری ویچر است. نویسنده لهستانی این سری جذاب ساپکوفسکی است که توانسته طرفداران بسیاری از سرار جهان را مجذوب هنر خود کند. تمامی 8 داستان و رمان ساپکوفسکی با محوریت ویچرها نوشته شده است، افرادی که با رشد و پرورش استعدادهای فرابشری خود از همان سنین جوانی برای مبارزه با هیولاها تعلیم داده می‌شوند. این کتاب‌ها که از سوی روزنامه نیویورک تایمز لقب پرفروش‌ترین‌ها را به خود اختصاص داده است، علاوه بر دست داشتن در خلق یک سه‌گانه ویژه از بازی‌های ویدیو، به بیست زبان زنده دنیا هم ترجمه شده است.

اریک برمک، یکی از مدیران شبکه نتفلیکس در این مورد می‌گوید:

اندژی ساپکوفسکی به راستی دنیایی به یادماندنی و قدرتمند خلق کرده است که همزمان هم واقعی به نظر می‌رسد و هم پر از موارد جادویی است. موردی جذاب‌تر از این داستان نمی‌توانستیم پیدا کنیم تا برای کاربران نتفلیکس به ارمغان بیاوریم.

خود ساپکوفسکی هم از این همکاری بسیار خرسند و راضی است. وی در این مورد گفت:

از اینکه شبکه نتفلیکس داستان‌های مرا برای ساخت یک سریال انتخاب کرده است، بسیار هیجان‌زده هستم. ساخت سریالی با تم و جنس واقعی آنچه که بیش از 30 سال صرف نوشتن آن کردم. از شروع چنین تلاشی از سوی تیم سازنده و خودم برای جان بخشیدن به کاراکترهای داستان بسیار خرسند هستم.

همچنین باید اعلام کرد که ساپکوفسکی نقش مشاور پروژه را هم به عهده خواهد گرفت. سین دنیل و جیسون براون تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند و تامک بگینسکی و جرک ساکو از شرکت Platige Image، یکی از فعالان عرصه جلوه‌های بصری، در ساخت سریال نقش خواهند داشت. بگینسکی حداقل کارگردانی یکی از اپیزودهای هر فصل سریال را بر عهده می‌گیرد. دنیل و براون در مورد سریال ویچر می‌گویند:

داستان سریال The Witcher، خانواده‌ای غیرعادی را روایت می‌کند که در جهانی خطرناک به دنبال حقیقت هستند. کاراکترها اصیل، باحال و غیرقابل پیش‌بینی هستند و بیش از این نمی‌توانیم برای زنده کردن آن‌ها در یک سریال تلویزیونی از شبکه نتفلیکس صبر کنیم، شبکه‌ای برای تمامی داستان‌های خلاقانه.

در ادامه بگینسکی و ساکو افزودند:

در پس زمینه داستان ویچرها نکاتی اخلاقی و عقلانی نهفته که آن را به داستانی فراتر از یک روایت ساده تبدیل می‌کند. داستانی در رابطه با چالش‌های هر روزه ما که دارای پوششی به سبک فانتزی است. داستانی در مورد هیولای درون قلب‌های ما.

نظر شما در مورد تولید سریال ویچر چیست؟ آیا می‌توان موفقیتی بیشتر از بازی‌های این سری برای چنین سریالی در نظر گرفت؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.