Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر بازی «سرزمین میانه: سایه جنگ»

0

شرکت وارنر براز به تازگی تریلری از دنیای متنوع و پویای بازی بزرگ سرزمین میانه: سایه جنگ (Middle-Earth: Shadow of War) منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد محیط‌های گسترده‌ای از دنیای سرزمین میانه هستیم، بخش‌هایی به غیر از موردور و برای اولین بار به بخش‌هایی مانند جزیره نرن، سیریث آنگول و گورگوروث سفر خواهیم کرد. با وجود سیستم نیمسیس، هر بازیکن دنیای خاص خود را دارد و تجربه‌ای از دیگران از بازی خواهد داشت. در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده فرمایید:

حوادث بازی سایه جنگ در زمانی مابین رخدادهای سری هابیت و سری ارباب حلقه ها به وقوع می‌پیوندد و ادامه‌ای بر نسخه اول این سری بازی یعنی سایه موردور است. بازیکنان خود را در دنیایی عمیق‌تر و گسترده‌تر خواهند یافت، با قهرمانان و ضدقهرمانان بسیاری ملاقات کرده و به مناطق نمادین سرزمین میانه پا خواهند گذاشت.

بازی Shadow of War در تاریخ سوم شهریور 96 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 پرو، ایکس‌باکس اسکورپیو و البته پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود. نظر شما در مورد تریلر فوق و البته بازی سرزمین میانه: سایه جنگ چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.