Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دو بازی مهم برای ماه ژوئن سرویس پلی‌استیشن پلاس رایگان شد

0

حساب رسمی تویتر پلی‌استیشن ترکیه تصویری از دو بازی که ماه آینده به سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌آید منتشر کرد. کمی بعد این تصویر برداشته شد اما یکی از سایت‌های ترکیه‌ای موفق به تهیه یک عکس از آن شده است.

همانطور که می‌بینید Life is Strange و Killing Floor 2 دو بازی نمایش داده شده هستند و دو بازی دیگر هنوز مشخص نیست. بازی کیلینگ فلور 2 یکی از بازی‌های زامبی‌محور سال 2016 است که از سوی استودیو تریپ‌وایر ساخته شده و به عنوان یکی از بهترین عناوین شوتر سال انتخاب شد.

لایف ایز استرینج می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند اولین تجربه از این سری را داشته باشند، مخصوصا اینکه دومین نسخه از این سری هم در دست ساخت است.

البته این موضوع هنوز در حد شایعه است و نمی‌توان روی آن زیاد حساب کرد. در صورتی که تاییدیه نهایی این دو بازی انجام گیرد، خبر آن را از سوی گیم‌نیوز می‌توانید دریافت کنید. نظر شما در مورد این دو بازی شگفت‌انگیز چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.