Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار «سونیک مانیا» تایید شد- جدیدترین تریلر بازی را تماشا کنید

0

کمپانی سگا تایید کرد که بازی جدید سری پرطرفدار سونیک یعنی سونیک مانیا در کمتر از سه ماه دیگر عرضه می‌شود. بازی قبلا برای عرضه در بهار امسال برنامه‌ریزی شده بود اما به صورتی غیرقابل پیش‌بینی انتشار آن به تابستان موکول شد. بیانیه سگا در این مورد درست در روزی منتشر شد که هفته پیش صفحه رسمی استیم بازی تاریخ انتشار سونیک مانیا را برای این روز اعلام کرده بود. البته در کنار این بیانیه سگا تریلری از بازی ارائه کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده فرمایید:

بازی سونیک مانیا عنوانی دو بعدی و در سبک و سیاق نسخه‌های کلاسیک این سری ساخته شده است. همچنین در بازی شاهد حضور مکان‌ها و مراحل جدید در کنار مراحلی از نسخه‌های قبلی مانند Green Hill و Flying Battery Zones هستیم.

سونیک مانیا در تاریخ 24 مرداد تابستان پیش‌رو به صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. قیمت این بازی برای پیش‌خرید و همچنین در زمان عرضه 20 دلار است. یک بازی سه بعدی سونیک به نام سونیک فورسز نیز در اواخر سال جاری برای پلتفرم‌های مذکور منتشر می‌شود. نظر شما در مورد این دو بازی چیست؟ آیا می‌توان دوباره شاهد شکوفایی سری بزرگ سونیک در دنیای بازی‌های ویدیویی باشیم؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.