Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront II در کنفرانس EA نمایش داده شد

0

الکترونیک آرتز شب گذشته در جریان برنامه‌ای که در E3 2017 برگزار کرد، از بازی‌های جدید و قبلا معرفی شده‌ی خود تریلرهایی به نمایش گذاشت. در میان این بازی‌ها یکی از موفق‌ترین‌ها در جلب توجه مخاطبین «استاروارز بتل‌فرانت 2» (Star Wars Battlefront II) بود که تریلر گیم‌پلی بخش چند نفره‌ی آن غوغایی به پا کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

الکترونیک آرتز بعد از این نمایش همچنین وعده داده است که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر کند و چیزهای بیشتری به نمایش بگذارد. در این تریلر به نمایش درآمده کهکشان در جنگ است.

این بازی را در تاریخ 26 آبان 96 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. دارندگان اشتراک EA Access می‌توانند بازی را 18 آبان دریافت کنند. کسانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند نیز سه روز زودتر از بقیه در تاریخ 23 آبان بازی را دریافت خواهند کرد. تصاویر منتشر شده از بازی را در ادامه ببینید:

اخبار E3 2017 را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.