Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید:‌ سازنده‌ی Vampyr در E3 تریلر جدید بازی را نمایش داد

0

شرکت دانتناد، سازنده بازی Life is Strange، سرانجام نمایشی از جدیدترین بازی نقش‌آفرینی خود یعنی عنوان Vampyr ارائه کردند. شما در نقش دکتری به نام جاناتان رید بازی می‌کنید که به نوعی دو روی یک سکه به حساب می‌آید، هم یک دکتر و هم یک خون‌آشام. همچنین یک جراح معروف هستید که به خاطر فداکاری‌هایتان در نجات دادن جان افراد زمانی که آنفلوآنزای اسپانیایی رواج داشت، به این شهرت رسیده‌اید. البته اکنون خسته‌تر از همیشه از جنگ جهانی اول بازگشته و دچار نفرین خون‌آشام شده‌اید. در ادامه تریلر به نمایش در آمده را مشاهده کنید:

در کشمکش یافتن انسانیت خود باید مراقب باشید که چه کسی را طعمه خود می‌کنید و چه کسی را نجات می‌دهید. برای توسعه و پیشرفت قدرت‌هایتان باید تغذیه کنید تا در برابر شکارچیان خون‌آشام، اسکال و انواع موجودات خطرناک دیگر کوچه پس کوچه‌های لندن 1918 دوام بیاورید. همانطور که وارد حریم خصوصی افراد می‌شوید، متوجه خواهید شد که تمامی مردم با هم در ارتباط‌اند و با تفکر اوضاع لندن را بهبود ببخشید یا از آنی که هست بدتر کنید.

بازی ومپایر در نوامبر 2017 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود. از الان می‌توانید بازی را پیش‌خرید کنید. همچنین شایان ذکر است که استودیو دانتناد ادامه بازی لایف ایز استرینج را نیز در دست ساخت دارد. باید ببینیم چه برنامه‌ای برای این پروژه‌های بزرگ چیده شده است. نظر شما در این مورد چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.