Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بسته الحاقی جدید بازی XCOM 2 در E3 معرفی شد

0

چند دقیقه پیش جیک سالومون در کنفرانس پی سی گیمینگ شو E3 2017 بر روی استیج حضور داشت تا یکی دیگر از بسته‌های الحاقی بازی ایکس کام 2 را معرفی کند. اسم این محتوای اضافی War of the Chosen است و شامل سه فرقه دشمن جدید و سه گروه از متحدین جدید خواهد بود و البته برخی از لشکریان داخل بازی شبیه زامبی‌ها هستند.

عبارت The Chosen به دشمنان اشاره دارد، سه قهرمان از ارتش بیگانگان که بازیکنان را به شیوه‌های مختلف به چالش می‌کشند. The Assassin مسئولیت‌پذیر و لایق است که بر روی مبارزات مخفی‌کارانه تمرکز دارد. او می‌تواند از دید دشمنان مخفی شده و با خنجر خود کار آن‌ها را یکسره کند. در واقع وی کابوس دشمنان و یک نعمت برای متحدین است. The Hunter یک تک‌تیرانداز ماهر است و سپس نوبت به وارلاک می‌رسد که طبق توضیحات سالومون با وارلاک آشنا هستید. در ادامه تریلر معرفی این بسته الحاقی را مشاهده فرمایید:

 

بازیکنان، متحدین و دشمنان با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند اما این وسط تکلیف کاراکترهایی که شبیه زامبی هستند چه می‌شود؟ The Lost مقداری شبیه The Flood در سری بازی هیلو هستند. اگر به صورت تکی با شما مبارزه کنند، محکوم به فنا هستند اما مشکل اینجاست که با شنیدن صدای مبارزه شما به صورت دسته جمعی سیلی از آن‌ها هم به سمت شما و هم دشمنانتان سرازیر شده و قبل از اینکه بفهمید چه شده، کلکتان را می‌کنند.

سالومون قول دشمنان، محیط‌ها و داستان‌های بیشتر داد و عنوان کرد که وسعت War of the Chosen دو برابر بسته الحاقی قبلی است که برای بازی XCOM 2 انتشار یافته است. این بسته الحاقی در تاریخ 29 اوت مصادف با هفتم شهریور سال جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این محتوای اضافی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.