Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Secret Legend تحت نام جدید Tunic در E3 معرفی شد

0

بازی ماجرایی سکرت لجند با سبکی شبیه سری زلدا تحت عنوان تونیک (Tunic) در E3 2017 دوباره رونمایی شد و در سال 2018 برای ویندوز، مک و کنسول‌های بازی منتشر می‌شود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

این بازی که در کنفرانس پی سی گیمینگ شو معرفی شد، شما را در نقش یک روباه کوچک به جستجو در حیات وحش، کشف خرابه‌های ترسناک و مبارزه با موجودات خطرناک وا می‌دارد. در ادامه تریلر بازی را مشاهده فرمایید:

 

ویدیوی به نمایش در آمده از این بازی روباه کوچک داستان را نشان می‌دهد که با دشمنان سر راه خود شجاعانه می‌جنگد و سختی‌های بیشتری نسبت به ظاهر شاداب آن برای شما به همراه خواهد داشت.

بازی Tunic توسط سازنده تک‌نفره یعنی اندرو شودیس و در همکاری با فینجی ساخته شده است، فردی که بازی Night in the Woods را در اوایل سال جاری منتشر کرد و پشت ساخت بازی Feist در سال 2015 قرار دارد. نظر شما در مورد جدیدترین ساخته دست آن‌ها چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.