Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر “رازهای مصر” از بازی Assassin’s Creed Origins در E3

0

در کنفرانس یوبی‌سافت که چند دقیقه پیش به اتمام رسید، تریلری جدید از بازی اساسین کرید اوریجینز به نمایش در آمد. هر چند که در این تریلر هیچ‌گونه نمایشی از گیم‌پلی بازی شاهد نبودیم و تنها ما را بیشتر با دنیای بازی و توانایی‌های انجین ساخت آن آشنا می‌کند.

در این ویدیو شاهد انواع مختلفی از مردم و حیوانات مختلف هستیم که در بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. از آنجایی که بازی در کشور مصر اتفاق می‌افتد پس طبیعتا رود نیل و اکوسیستم اطراف آن تاثیرات بسیاری در هسته گیم‌پلی بازی خواهد داشت. شیرها و موجودات دیگر را می‌توانید از قفس‌شان آزاد کنید تا بر روی پایگاه‌های مرزی خراب شوند در حالیکه با شترها و ارابه‌ها می‌توانید به این ور و آن ور بروید. در ادامه تریلر “رازهای مصر” را مشاهده کنید:

همچنین با توجه به نمایش‌هایی که از بازی دیده‌ایم تا حدودی با حیات وحش طرف هستیم. در تریلر شاهد اسب‌های آبی و سایر موجودات وحشی خواهید بود.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر پاییز برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم پی‌سی انتشار می‌یابد. البته از نظر گرافیکی بهبودهایی بر روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس خواهد داشت. نظر شما در مورد تریلر فوق و همچنین دنیای بازی اساسین کرید جدید چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.