Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بسته الحاقی المپیک برای بازی Steep معرفی شد

0

در کنفرانس یوبی سافت E3 2017 از بازی‌های بسیاری رونمایی شد اما در کنار این بازی‌ها محتویات اضافی خوبی هم برای بازی‌های منتشر شده معرفی شدند. بزرگ‌ترین بسته الحاقی معرفی شده مربوط به بازی استیپ (Steep) است که تعداد زیادی ورزش‌ها و حالت‌های مختلف به سبک المپیک به بازی اضافه می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که با این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شود، حالت اسکی رو به دره است. در حال حاضر در بازی Steep تنها قادر به انجام حالت آزاد اسکی هستید. مسابقات اسکی را می‌توانید جوری تنظیم کنید که از روی سخره‌های مختلف پرش داشته باشید اما حالت اسکی رو به دره مقداری تکنیکی‌تر دنبال می‌شود و مسابقه‌دهندگان را محدود به مسیر تعیین‌شده مسابقه می‌کند. در ادامه تریلر این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

این محتوای اضافه همچنین حالت‌های اسلوپ‌استایل، هاف‌پایپ، اسکی سرعتی، سوپر جی و پرش بلند را به بازی می‌افزاید و تحت عنوان Road to the Olympics در تاریخ 5 دسامبر سال جاری منتشر می‌شود. بازیکنان به کره جنوبی و ژاپن سفر خواهند کرد. این بدین معنی است که دو محیط جدید به بازی اضافه خواهد شد.

بازی استیپ سال گذشته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شد. نظر شما در مورد این بسته الحاقی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.