Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Far Cry 5 در E3

0

یوبی سافت بالاخره یک نمایش درست و حسابی از گیم‌پلی بازی فار کرای 5 در کنفرانس خود در E3 2017 ارائه کرد و به نظر می‌رسد که با عنوانی هیجان‌انگیز روبه‌رو باشیم.

تریلر با یک سرود تک‌نوازی آغاز شده و با چند دقیقه خونین از قتل‌های متعدد ادامه می‌یابد. تمرکز این ویدیو بر روی ایده استخدام تفنگدار، دوستان قابل اعتماد و حیوانات وفادار است، متحدینی که می‌توانید بر روی آن‌ها به عنوان افراد غیرقابل بازی حساب کنید. در ادامه تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده فرمایید:

این اولین بار است که قادر به استفاده از ویژگی هدایت سگ در بازی هستیم، به صورتی که حتی می‌توانید به صورت کامل فرد یا نقطه‌ای که می‌خواهید سگ‌تان به آنجا برود را به او دستور دهید. سگی که در ویدیو مشاهده می‌کنید بهترین سگی نیست که می‌توانید داشته باشید اما اگر مودبانه از آن درخواست کنید می‌تواند سلاح دشمنانتان را از آن‌ها بدزدد و برای شما بیاورد.

بازی فار کرای 5 در اواخر زمستان 96 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی انتشار خواهد یافت. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.