Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر از بخش چندنفره‌ی Call Of Duty WW2

0

در کنفرانس سونی در E3 2017 تریلر جدیدی از بخش چندنفره‌ی بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII نیز به نمایش درآمد. در این تریلر برخی از مناطق مختلفی که در بازی بازسازی شده‌اند و انواع نبردها نمایش داده می‌شود. در ادامه این تریلر را تماشا کنید:

برخی از مکان‌هایی که در ویدئو به آن‌ها اشاره می‌شود عبارتند از: نورماندی در فرانسه، جنگل آردن در بلژیک و آشن در آلمان. گیم‌پلی سریع بازی در این تریلر خیلی سریع به تصویر کشیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که ندای وظیفه با این بازی دارد به ریشه‌های خود باز می‌گردد. این بازی همچون قسمت‌های قبلی ساخته‌ی این استودیو بخش زامبی هم دارد که می‌تواند هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد.

ندای وظیفه در رکود به سر می‌برد. آیا می‌تواند جایگاه خود را بازپس گیرد؟ این بازی همان‌طور که قبلا اعلام شده بود و در پایان تریلر هم ذکر می‌شود، در تاریخ 3 نوامبر به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار E3 2017 را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.