Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدیدی از سری پوکمون برای سوییچ معرفی شد

0

اگر چه بازی Pokemon Stars که قبل نمایشگاه E3 2017 شایعات زیادی در مورد آن وجود داشت، در این نمایشگاه معرفی نشد اما سونیکازو ایشیهارا، مدیر Pokemon Company، اخباری خوبی برای طرفداران این سری داشت. استودیو گیم فریک در حال کار بر روی عنوانی انحصاری برای نینتندو سوییچ از سری پوکمون با هسته نقش‌آفرینی است. اطلاعات کمی با تیزر نینتندو از این بازی ارائه شد و ایشیهارا نیز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام نکرد و تنها به این قضیه که بازی پوکمون سوییچ حداقل یک سال دیگر منتشر نمی‌شود، بسنده کرد.

در کنار این معرفی، نینتندو تعدادی بازی جذاب دیگر هم برای کنسول جدید و محبوب نینتندو سوییچ رونمایی کرد. در کل نمایش نینتندو در E3 2017 برای طرفداران این شرکت یکی از برترین نمایش‌های چند سال آخر بود و مهم‌ترین دلیل آن را نیز می‌توان نینتندو سوییچ دانست. برای اطلاع از سایر اخبار E32017 با گیم‌نیوز همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.