Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی سونی در E3 2017

0

در کنفرانس سونی در E3 2017 زمان قابل توجهی به فناوری واقعیت مجازی و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن اختصاص داشت. بازی‌هایی که برای این هدست معرفی شدند را نام‌های آشنا و تازه وارد تشکیل می‌دادند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به هر یک از این بازی‌ها و اطلاعاتی اجمالی در کنار تریلر آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

Superhot VR

اگر چه این بازی برای مدتی است که منتشر شده و پیش‌تر با هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی یعنی «وایو» و «اکیولس ریفت» امتحان خود را پس داد، دیروز سونی اعلام کرد که قصد ندارد به این سادگی‌ها از کنار آن بگذرد و می‌خواهد این بازی را به پلی‌استیشن وی‌آر هم بیاورد. بنابراین طرفداران این بازی اکشنِ متفاوت و خلاقانه که به هدست واقعیت مجازی سونی و پلی‌استیشن 4 دسترسی دارند منتظر آن باشند.

Star Child

این بازی کاملا جدید است و انحصارا در اختیار دارندگان هدست واقعیت مجازی سونی قرار خواهد گرفت. هنوز چیز زیادی از این بازی نمی‌دانیم فقط این‌که استودیوی Playful وظیفه‌ی ساخت آن را دارد.

 

Final Fantasy XV: Monster of the Deep

یک اسپین آف جدید برای فاینال فانتزی 15 برای واقعیت مجازی سونی در راه است. شما در این بازی ماهی‌گیری می‌کنید! و البته شب‌ها کنار آتش با شخصیت‌های بازی اصلی گپ و گفت دوستانه‌ای دارید، ماهی کبابی می‌خورید و البته با هیولاها خواهید جنگید. این بازی ماه سپتامبر عرضه می‌شود.

Bravo Team

تیم براوو سعی دارد تجربه‌ی عادی یک بازی تیراندازی کلاسیک را با استفاده از واقعیت مجازی به ارمغان آورد. سازنده‌ی این بازی Supermassive است که با عنوان Until Dawn شناخته می‌شود اما بر روی بازسازی HD عنوان تیراندازی Killzone نیز کار کرده و بی‌تجربه نیست.

The Inpatient

بازی دیگری از سازندگان Until Dawn. بازی The Inpatient به نظر می‌رسد که در دنیای مشابهی جریان دارد. حالا البته سازندگان تایید کرده‌اند که بازی پیش‌درآمدی بر داستان Until Dawn است که 60 سال قبل از اتفاقات این بازی رخ می‌دهد.

Moss

یک بازی دوست داشتنی در سبک ماجرایی با شخصیت محوری یک موش! در این بازی علاوه بر این‌که می‌توانید از زاویه دید اول شخص به ماجراجویی بپردازید با نگاه کردن به پایین از بالا، موش ناقلا را از زاویه‌ای کمی بالاتر خواهید دید!

Skyrim VR

اما جدی‌ترین عنوان این لیست قطعا «اسکایریم» است. ظاهرا هیچ پلتفرم و بستری نیست که اسکایریم نتواند به آن راه پیدا کند. این بازی که ابتدا در سال 2011 عرضه شده حالا نه تنها برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد، که یک نسخه از آن با پشتیبانی از واقعیت مجازی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هم عرضه می‌شود. این بازی در انحصار این هدست قرار دارد و این خلاف بازی‌های دیگر شرکت بتسدا یعنی فال‌اوت 4 و «دومم» است که نسخه‌های واقعیت مجازی‌شان به زودی عرضه می‌شوند.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.