Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

درست و غلط حضور نینتندو در E3 2017

0

تا زمان شروع رسمی نمایشگاه E3 در روز سه شنبه، حضور شرکت نینتندو محدود به نمایش بر روی صحنه‌ی دیگر کمپانی‌ها بوده است. بازی Mario+Rabbids Kingdom Battle با حضور شخص شیگِرو میاموتو در کنفرانس خبری شرکت یوبی‌سافت تأیید شد. آیتم‌های اِسکایریم با تِمِ زلدا که می‌توان آن‌ها را دانلود کرد در طول همایش بِتِسدا به نمایش گذاشته شدند. و در ارئه‌ی بازی ماین‌کرفت توسط مایکروسافت بود که نام سوئیچ به میان آمد.

تعجبی ندارد که نینتندو دردسر استیج ساختن در E3 را به خود نداده است. باری دیگر، این کمپانی نمایش یک ویدیوی از قبل ضبط شده نینتندو دایرکت را که 30 دقیقه به طول انجامید و حاوی اعلانات و تصاویر گیم پلی بود برگزید.

ایده‌ی “برنده شدن” در E3 هرسال نامفهوم‌تر می‌شود، و مقایسه نینتندو با امثال سونی یا مایکروسافت کاری احمقانه است. این دو کمپانی رقابتی گام به گام در 4K، کنسول و لوازم جانبی آن دارند، و واقعا چه کسی در پردازشگرهای آخرین دستگاه‌های ساخت خود ترافلاپ بیشتری دارد؟

نمایش بازی‌های نینتندو بیشتر اوقات به آدم این حس را می‌دهند که کمپانی با خودش در رقابت است. کدام رونمایی چیز‌های بامزه‌تری نشان می‌دهد؟ آمیبو؟ یا یک سری قدیمی که با طرح گِل و کاموا از نو خلق شده است؟ یا کلاه ماریو که شخصیت‌دار شده؟ نینتندو هرگز اهمیتی به داشتن قوی‌ترین کنسول نمی‌دهد. تنها می‌خواهد شادی کودکانه را از نو بیافروزد.

و این بعضی مواقع کار هم می‌دهد! با نگاهی به نمایش امسال نینتندو در E3 نکاتی را پیدا می‌کنیم که به نظر درست می‌رسند و جواب داده‌اند و البته نکاتی هم هستند که ظاهرا غلط از آب در آمده‌اند و این شرکت را یاری نمی‌کنند.

درست: در آغوش کشیدن E3 به عنوان یک زمین بازی

غیر ممکن است حضور نینتندو در طبقه اجرای E3 زا متوجه نشد. با دنبال کردن قدمهای پارسال و نمایش با تم Breath of the Wild اش، نینتندو بازسازی New Donk City را یرگزیده است. (این شهر اشاره به نیو یورک است در بازی Super Mario Odyssey).

E3 با باز کردن درهای خود به روی عموم برای اولین بار، در راه بیشتر تبدیل شدن به نمایشی برای سرویس طرفداران است. این همایش گویا اکنون با همایش‌های طرفداران مانند Comic-Con و PAX در حال رقابت است. نصابی‌های سخاوتمندانه تازه پا به E3 گذاشته‌اند اما بطور افزایشی غیر معقول می‌شوند. و نینتندو می‌تواند تأثیرگذارترین را در نمایش امسال رو کند. این قضیه به سری جدید مثل Mario کمک می‌کند تا آماده روانه شدن به بازار شود. این حتی بهتر است اگر طرفداران صحنه نمایش تزئین شده شما را چیزی که باید حتما دید در نظر بگیرند.

درست: پوکمون و متروید در راه سوییچ

نینتندو زیاد از جالب‌ترین بازی‌های خود قبل از نمایشگاه صحبت نکرد. می‌دانیم Gamefreak در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی پوکمون برای نینتندو سوئیچ است. نینتندو همچنین یک بازی جدید سری Metroid رونمایی کرد، Metroid 4. و ویدیو یک بازسازی از Metroid 2 برای کنسول 3DS را نشان داد.

این دو بازی به نظر در مراحل اولیه ساخت هستند و نینتندو هیچ سرنخی از زمان انتشار آنها نداده است. تریلر رونمایی از «متروید پرایم 4» را اینجا تماشا کنید.

غلط: برای سوییچ خبری از Smash Bros نبود

قبل از E3، باور می‌رفت نینتندو گنیجنه‌ی بازی‌های سوئیچ را با ورژنی جدید (یا حداقل منتقل شده) از Smash Bros قدرتمندتر سازد. ولی خبری از چنین چیزی نیست. نینتندو قصد دارد با Splatoon and Arms به صحنه‌ی رقابت بازی سازی پا گذارد. نداشتن Smash Bros بر سوییچ حس یک موقعیت از دست رفته دارد. حالا که سر بحث باری‌های مفقود الاثر هستیم، نسخه‌ی جدید Animal Crossing کجاست؟

غلط: کمبود رونمایی از بازی‌های دیگر شرکت‌ها

نینتندو در مورد پشتیبانی 3rd Party چیزی برای گفتن ندارد. درست است، Rabbids در راه است و کمی هم آیتم‌های تم زلدا وقتی که «اسکایریم» روی سوییچ عرضه شود، ولی این کمپانی هنوز باید عنوانی منحصر بفرد و حسابی را عرضه کند.

خبرهای نینتندو در E3 2017 را از دست داده‌اید؟ می‌توانید در این‌جا همه‌ی چیزهایی که نیاز است در مورد کنفرانس نینتندو در E3 2017 بدانید را بخوانید. اخبار E3 2017 را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.