Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مجموعه‌ بازی‌های واقعیت مجازی سریال The Walking Dead ساخته می‌شوند

0

عناوین هالیوودی طی سال‌های اخیر ارتباطاتی با تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality) داشته‌اند، اما حالا سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از طریق یک سری کامل از بازی‌های واقعیت مجازی این ارتباطات را به سطح بالاتری ارتقاء داده است. شرکت «اسکای‌بوند اینترتینمنت» که خالق سریال مردگان متحرک یعنی «رابرت کرکمن» یکی از صاحبانش است، امروز صبح اعلام کرد که برای تولید این سری بازی‌ها با «اسکای‌دنس اینتراکتیو» همکاری خواهد داشت.

با این که مخاطبین بیشتر از همه با داستان ریک گریمز، که هم در سری‌های کمیک و هم در سریال شبکه‌ی ای‌ام‌سی حضور دارد، آشنایی دارند، تمرکز اولین بازی واقعیت مجازی این سری در واقع بر روی یک سری شخصیت به کلی جدید خواهد بود. مشخص نیست که آیا در آینده چهره‌های آشناتری در این بازی‌ها حضور پیدا کنند اما به گفته‌ی رئیس اسکای‌بوند اینتراکتیو، دن موری، کمیک‌های کرکمن منبع اصلی برای بازی‌ها خواهند بود. جزئیات بیشتر و یا تاریخ انتشاری از هیچ یک از پروژه‌ها در دسترس نیست اما خبری که توسط دو کمپانی منتشر شد اشاره می‌کند که اولین بازی، گیمرها را قادر می‌سازد تا دنیای مردگان متحرک را از طریق یک سیستم خلاقانه و مفهومی و درگیر کننده تجربه کنند.

اگر این اطلاعات به نظرتان مبهم‌اند باید با شما موافقت کنیم. اما اسکای‌بوند همواره در رابطه با کشف و استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال به طرز بی‌رحمانه‌ای رو به جلو فکر کرده است. این کمپانی سریال یوتیوبی Scare PewDiePie (پیش از انهدام این سریال توسط خود او) را تولید کرده و در حال حاضر مشغول فعالیت بر روی یک پروژه‌ی واقعیت مجازی اقتباسی از تئاتر تعاملی ترسناکِ “توهم” است. تازه‌ترین فعالیت اسکای‌بوند نمایش دادن فیلمی به نام تسخیر در جشنواره‌ی فیلم اوورلوک است که از یک نرم‌افزار تلفن همراه برای در اختیار قرار دادن مطالب اضافی به مخاطبین هنگام تماشای فیلم استفاده کرده بود. و البته خود مردگان متحرک نیز دوران قدرتمندی را با سری بازی‌های تعاملی تل‌تیل خود داشته است.

اسکای‌دنس اینتراکتیو هم در زمینه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی دستی داشته است و عنوان جدیدش را با نام “فرشته‌ی بزرگ” را به عنوان قسمتی از آرکید‌های جدید واقعیت مجازی آی‌مکس به نمایش درآورده است.‌ این بازی در ماه جولای برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد. تا کنون مشخص نیست که آیا بازی‌های مردگان متحرک جزئی از همکاری اسکای‌دنس با آی‌مکس خواهند بود یا خیر، اما عنوانی چنین مطرح، گزینه‌ی کاملا مناسبی برای تجهیزات واقعیت مجازی ثابتی است که آی‌مکس در حال حاضر روی آن فعالیت می‌کند. همچنین مزیت بهره‌مندی از چیزی با میزان محبوبیت مردگان متحرک این است که قادر است مشتریان را مجاب به خرید هدست واقعیت‌ مجازی کند که این باعث می‌شود گزینه‌ی بسیار مطلوبی برای واقعیت‌مجازی کنسول‌ها باشد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.