Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به‌روزرسانی جدید پلی‌استیشن ۴ همان چیزی که فکر می‌کنید را اصلاح می‌کند

0

یک به‌روزرسانی جدید سیستم عامل کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده است که بد نیست آن را همین روزها نصب کنید. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

ما به به‌روزرسان‌های این‌چنینی نیاز داریم و سونی هم طبق قاعده هر بار یکی از آن‌ها را منتشر می‌کند، اما این آخری انگار چیز زیادی را تغییر نمی‌دهد پس خیلی برای آن شگفت‌زده نشوید. تغییراتی که به‌روزرسانی 4.71 ایجاد می‌کند نسبت به 4.70 که در ماه مه منتشر شده بود زیاد نیستند. در واقع باید گفت که این آپدیت این‌جا است تا عملکرد سیستم را بهبود ببخشد.

اگر می‌خواهید به صورت آنلاین به بازی بپردازید حتما باید این نسخه را دریافت کنید. اگر پلی‌استیشن 4 خود را در حالت استراحت قرار داده‌اید، این به‌روزرسانی بایست به صورت خودکار دانلود شده باشد. به‌روزرسانی 4.71 تقریبا 325 مگابات حجم دارد.

مدت زیادی است که یک به‌روزرسانی با امکانات جدید و تغییرات زیاد برای پلی‌استیشن 4 منتشر نشده است. البته این‌که این کنسول تقریبا همه‌ی امکانات ممکن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد هم بی‌تاثیر نیست.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.