Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی اجمالی بازی‌های E3 | بازی Detroit: Become Human

0

بازی جدید دیوید کیج، مغز متفکر دنیای بازی‌های ویدیویی، عنوان Detroit: Become Human است. استودیو کوانتیک دریم این بازی را به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو می‌سازد. بازی دترویت دارای سبکی پیچیده از ترکیب المان‌های قدیمی سینما با عناصر دنیای مدرن است که حوادثش در آینده نزدیک رخ می‌دهد، جایی که ربات‌ها شباهت بی حد و حصری به انسان عادی دارند، صحبت می‌کنند، راه می‌روند و در سطوح مختلفی از اجتماع خدمت‌رسانی می‌کنند، از درس دادن در مدرسه گرفته تا کارهای تاسیساتی.

دنیای دترویت به گونه‌ای است که در آن تا زمان اتفاقات بازی ربات‌ها هیچ کاربردی به جز ابزاری برای دست انسان‌ها نداشتند اما رفته رفته تعدادی از آن‌ها شروع به انجام حرکات برنامه‌ریزی نشده می‌کنند، حرکاتی همانند اینکه احساس داشته باشند. دترویت داستان سه نفر از این ربات‌ها به اسم کارا، کانر و مارکوس را دنبال می‌کند که پیگیر جایگاهشان در جامعه می‌شوند و به امید آزادی دست به شورش می‌زنند.

مارکوس رباتی است که از دست صاحبش فرار کرده و با تعدادی دیگر از ربات‌ها در مجاری زیر زمین خود را پنهان کرده است. محروم شده از تمامی امکانات جامعه، آن‌ها به دنبال راهی هستند تا انسان‌ها را متقاعد کنند که آن‌ها نیز احساس دارند، زنده هستند و باید رفتار درستی با آن‌ها شود.

در نمایشی از E3، مارکوس در یک شب سرد زمستانی از مخفی‌گاه خود بیرون آمده و در صدد آزاد کردن تعدادی از ربات‌های دیگر است و اگر موفق شود، فرصت دارد تا پیام محکمی به سوی انسان‌ها بفرستد.

آیا شما برادران ربات خود را نجات می‌دهید یا از به خطر انداختن جان رهبر شورشی آن‌ها خودداری می‌کنید؟ آیا پیام حاوی صلح می‌فرستید یا مواضع شورش‌طلبانه خود را حفظ می‌کنید؟ چگونه از قدرت‌های رهبری خود استفاده یا حتی سو استفاده می‌کنید؟

در بازی دترویت شما از طریق انتخاب‌هایی که خواهید داشت، داستان خود را رقم می‌زنید. در هر صحنه، هر تصمیمی پیامدهای ریز خود را در پی دارد، از جمله اینکه کاراکتری به زندگی خود ادامه دهد یا بمیرد، اما در اصل این تصمیمات یک تاثیر کلی و بزرگ‌تر بر روی داستان خواهد داشت. گرایشاتتان نظر رسانه‌ها و عموم مردم را در مورد شما شکل می‌دهد. همین قضیه می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سرنوشت کاراکتر شما داشته باشد.

با وجود نمایش‌های بسیاری که از بازی دیده‌ایم، باز هم کاملا مشخص نشد که داستان بازی دترویت دقیقا از چه قرار است و به همین دلیل نمایش مارکوس در E3 امسال هدف اصلی بازی را تا حدودی مشخص کرد. گیم‌پلی بر پایه انتخاب‌های بازیکن نشان داد که هر بازیکن براساس گزینش‌های خود داستان بازی را روایت می‌کند و تجربه همه یکسان نخواهد بود.

البته تمامی صحنه‌های پخش شده از بازی گرافیک و تکنولوژی فوق پیشرفته بازی به رخ می‌کشد. بازی با کیفیت 4K و ویژگی HDR روی PS4 Pro در تمامی نمایش‌ها عالی ظاهر شد. تمامی ویژگی‌های بارز گرافیکی بازی دست به دست هم داده‌اند تا شاهد یک دنیای زنده و فوق‌العاده در بازی Detroit باشیم.

سه کاراکتر بازی کارا، کانر و مارکوس شما را به سفری پر از شک و شبهه، ترس، امید و رستگاری می‌برند. در تلاش آن‌ها برای به دست آوردن آزادی، به این افراد کمک می‌کنید تا به مبارزه خود در برابر جهان پیرامونشان ادامه داده و در لحظات سخت که جان خودشان و افراد اطرافشان مورد تهدید قرار دارد، راهنمایی‌شان نمایید.

با بازی دترویت، استودیو کوانتیک دریم عنوانی بلندپروازانه برای روانه کردن به بازار دارد و امیدواریم که در آینده شاهد یک بازی فراتر از حد انتظار باشیم، کاری که دیوید کیج در انجام آن مهارت دارد.

برای دیدن تریلر بازی Detroit در E3 امسال به این لینک بروید. در صورتی که مقالات و مطالب مرتبط با E3 امسال را از دست داده‌اید، می‌توانید با رجوع به اینجا از تمامی آن‌ها خبردار شوید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.