Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی اجمالی بازی‌های E3 | بازی God of War

0

ماجراجویی جدیدی در انتظار کریتوس است. زندگی در خارج از دید خدایان وی را به یک مرد متفاوت تبدیل کرده است که به همراه پسرش آتریوس به دل حیات وحش نورس می‌زند تا یک موضوع شخصی را حل و فصل کند. افسانه‌ها و اساطیر خدایان نورس در یک کتاب بزرگ و مشهور به نام Prose Edda جمع‌آوری شده است. البته طی قرن‌های متعدد تعدادی از این داستان‌ها گم شده‌اند. به عقیده یک سری از افراد گم شدن این داستان‌ها اتفاقی نیست و دست‌هایی مخفی در جهت حذف این داستان‌ها وارد عمل شده‌اند. البته لازم نیست زیاد وارد این جریان شویم.

کریتوس این بار به اتفاق پسرش آتریوس دور از زندگی گذشته‌اش با خدایان و هیولاهای نورس دست و پنجه نرم می‌کند که حداقل از نظر اندازه بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر از خدایان یونان هستند. در ادامه تعدادی از ویژگی‌های اصلی بازی جدید God of War پلی‌استیشن 4 را مشاهده کنید:

  • شروعی جدید – کریتوس با گذشت سال‌ها از زمان انتقامش از خدایان یونان، اکنون به عنوان فردی جدید در قلمرو خدایان و هیولاهای نورس به زندگی خود ادامه می‌دهد. قلمروی ترسناک و نابخشودنی که کریتوس باید در آن برای بقا بجنگد و البته در کنار آن فن زندگی در شرایط دشوار را هم به فرزند خود یاد دهد. این قضیه کل ساختار سری بازی خدای جنگ را تحت الشعاع قرار می‌دهد، از سیستم مبارزه و چشم‌اندازهای ویژه‌اش تا روایت منحصر بفرد آن، همه این موارد رنگ تازه‌ای به خود خواهد گرفت.
  • شانس دوم – کریتوس دوباره یک پدر است، به عنوان یک مربی و یک محافظ برای آتریوس. پسری که در پی به دست آوردن یک جایگاه و اثبات خودش است. کریتوس باید با سیل گسترده‌ای از مشکلات مختلف روبه‌رو شده و از آتریوس در برابر آن‌ها محافظت کند.
  • دنیایی تاریک‌تر و اصیل‌تر – با گذشت از سنگ‌ها مرمر و ستون‌های منظم الیمپوس تا ورود به جنگل‌های انبوه، کوه‌ها و غارهای قبل ورود وایکینگ‌ها، همگی خبر از دنیایی کاملا دور با موجودات، هیولاها و خدایان متفاوت از قبل می‌دهد. با تاکید بر جستجو و کشف، بازی جدید خدای جنگ شما را وادار به گشت و گذار در نقطه به نقطه این دنیای پهناور می‌کند که با فاصله بزرگ‌ترین دنیایی است که تاکنون در این سری بزرگ شاهد آن بوده‌ایم.
  • سیستم مبارزه درگیرانه‌تر – با انتقال دوربین بازی به روی شانه کریتوس، مبارزات در نسخه جدید بازی God of War نمایی نزدیک‌تر از همیشه از دشمنان کریتوس در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که به ملاقاتی صمیمانه‌تر با موجودات منطقه نورس می‌انجامد. تغییر سلاح در بازی رویکردی جدید از کریتوس و حرکاتش بروز می‌دهد که می‌تواند روحی تازه در مبارزات وی بدمد.

تصاویری از بازی:

جهت تماشای تریلر جدید بازی God of War در E3 امسال کلیک کنید. همچنین برای پیگیری مطالب از دست رفته از E32017 می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید. بازی God of War در اوایل سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.