Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو تعداد بسیار بیشتری SNES Mini به بازار می‌فرستد

0

ظاهرا شرکت «نینتندو» (Nintendo) از عرضه‌ی کم تعداد کنسول NES Mini درس گرفته و قصد دارد کنسول کلاسیک جدید خود را به تعداد بسیار بیشتری به بازار بفرستد. با این‌حال ممکن است شما همچنان برای خرید SNES Classic فرصت زیادی نداشته باشید!

SNES Classic امروز معرفی شد و در حال حاضر به نقل محافل بازی‌کنندگان تبدیل شده است. علت این ماجرا بر کمتر کسی پوشیده است. شما هم حتما این کنسول و بازی‌های بی‌شمار و فوق‌العاده‌ی آن را می‌شناسید و با آن‌ها خاطره دارید.

نینتندو این بار در اطلاعیه‌ای که به دست سایت گیم‌اسپات رساند اعلام کرده است که این کنسول را با تعداد بیشتری نسبت به لانچ قبلی خود یعنی NES کلاسیک به بازار می فرستد:

“ما نمی‌توانیم تعداد دقیق را اعلام کنیم اما تعداد “قابل توجهی” بیشتر از کنسول Super NES Classic Edition نسبت به NES Classic Edition به بازار خواهیم فرستاد.”

ظاهرا عرضه‌ی این کنسول هم با محدودیت زمانی روبرو است و فقط تا پایان امسال ادامه دارد. نینتندو بازه‌ی زمانی عرضه‌ی این کنسول را از 29 سپتامبر (7 مهر) تا پایان سال 2017 (10 دی) اعلام کرده است. البته این شرکت باب اضطرار را باز گذاشته و اضافه می‌کند که “در حال حاضر نمی‌توانیم چیزی در مورد عرضه‌ی این کنسول بعد از تاریخ ذکر شده بگوییم.”

بنابراین این کنسول احتمالا مدت زیادی در قفسه‌های فروشگاه‌ها نخواهد بود و شما باید برای خریدن یکی از این‌ها سریع وارد عمل شوید. کنسول NES کلاسیک در همان روز عرضه تقریبا تمام شد! احتمال می‌رود که SNES با توجه به محبوبیت و بازی‌های بیشتر مدت چندان زیادی دوام نیاورد و بعید نیست به زودی در گیم‌نیوز این خبر را بخوانید: همه‌ی دستگاه‌های SNES کلاسیک به فروش رفته‌اند!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.