Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید فصل سوم سریال Rick & Morty

0

فصل سوم سریال انیمیشنی پرطرفدار «ریک اند مورتی» (Rick and Morty) به زودی پخش خواهد شد و اینک تریلری از فصل جدید برای افزودن به اشتیاق بینندگانش در دسترس است.  این در حالی است که پیش‌تر اولین قسمت از این فصل به عنوان دروغ آپریل در اختیار بینندگان قرار داده شده بود!

خالقین سریال، دن هارمون و جاستین رویلند این تریلر را در زمان پخش اینترنتی سریال در شبکه‌ی ادالت سوییم منتشر کردند. اگرچه این دو آن طور که طرفداران انتظار داشتند اپیزود جدیدی را برای مشاهده در دسترس قرار نداده‌اند اما این تریلر جدید به اندازه‌ای تصاویر جدید از فصل سوم در اختیار قرار می‌دهد که طرفداران را پیش از منتشر شدن آن راضی نگه دارد.

 

با منتشر شدن این تریلر، رویلند و هارمون همچنین تاریخ پخش فصل سوم سریال ریک اند مورتی را تایید کردند که 8 مرداد خواهد بود و این در حالی است که از آخرین قسمت فصل دوم این سریال 18 ماه می‌گذرد. هارمون و رویلند پیش از این بابت تاخیرها در پخش عذرخواهی کرده‌ و گفته بودند هنرمندان بخش استوری‌بورد آن‌ها به سختی مشغول کار بر روی فصل سوم هستند.

زمانی که رویلند تاریخ پخش فصل سوم را اعلام کرد، به گروهی از طرفداران خوشحال تبریک گفت و هارمون از این احتمال سخن گفت که فصل چهارم این سریال نیز در حال حاضر در دست تولید قرار داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.