Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان سه قسمت ابتدایی فصل هفت Game of Thrones اعلام شد

0

عکس‌ها و تریلر‌های منتشرشده از فصل پیش‌روی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) باعث شده‌اند تا انتظاراتی در رابطه‌ با این که در این فصل شاهد چه چیزهایی خواهیم بود در ذهنمال شکل بگیرد که از میان‌شان می‌توان به جنگ، اژدها، دنریس در وستروس، وضعیت مشکوک لیتل‌فینگر را برای مثال زدن برگزید. حال با این اطلاعات جدید، بیشتر می‌دانیم که از سه قسمت ابتدایی فصل هفتم که در همین ماه پخش خواهند شد باید چه انتظاراتی داشت.

شبکه‌ی HBO از وقایع فصل در شرف پخش سریال بازی تاخت و تخت، یعنی فصل هفت، خبر داد. این خبر شامل توضیحات مختصری راجع به قسمت‌های یک تا سه و اسامی آن‌هاست. همانند گذشته این توضیحات مختصرند اما در این‌باره که شخصیت‌های داستان کجا قرار دارند اطلاعات سربسته‌ای می‌دهند و ما را قادر می‌سازند تا در مورد سریال به حدس و گمانه‌زنی بپردازیم. مانند حدس‌هایی که پیرامون هویت «بازدید کننده‌ی غیرمنتظره‌»‌ای که دنریس در قسمت دوم با او روبرو می‌شود زده می‌شود.

توضیحات موجود در رابطه با قسمت‌ها به این شرح است:

 

قسمت 61: سنگ اژدها

جان اسنو نیرو‌های دفاعی شمال را سروسامان می‌دهد. سرسی برای برابری تلاش می‌کند و دنریس به خانه باز می‌گردد.

 

قسمت 62: طوفان‌زاده

دنریس بازدید کننده‌ی غیرمنتظره‌ای دارد. جان با یک شورش روبرو می‌شود و تیریون لنیستر نقشه‌ی فتح وستروس را می‌کشد.

 

قسمت 63: عدل ملکه

دنریس مرکز توجه قرار می‌گیرد. سرسی هدیه‌ای را بازمی‌گرداند. جیمی از اشتباهاتش درس می‌گیرد.

 

این سه قسمت بیش از گذشته نشانگر وقایع این فصل از سریال هستند که تنها دارای هفت قسمت خواهد بود. هشتمین و آخرین فصل این مجموعه از لحاظ تعداد قسمت‌ها حتی از این هم کوتاه‌تر خواهد بود و تنها شش قسمت خواهد داشت که البته امکان دارد از لحاظ زمانی طولانی تر باشند. از تاریخ انتشار فصل هشتم تا کنون صحبتی نشده است. وقایع در این فصل با سرعت بیشتری رخ می‌دهند و ملاقات‌ها و بازدید‌هایی مختلفی روی خواهد داد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.