Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گویندگان شخصیت‌های بازی Middle-earth: Shadow of War معرفی شدند

0

گویندگان نقش‌های جدیدترین بازی ارباب حلقه‌ها یعنی Middle-earth: Shadow of War معرفی شدند که در بین آن‌ها نام‌های بزرگی به چشم می‌خورند.

تروی بیکر دوباره به عنوان گوینده‌ی شخصیت تالیون بازگشته است. در حالی که بازیگر سریال محبوب وست‌ورلد یعنی آلیستر دانکن نیز در نقش قبلی خود Celebrimbor ظاهر خواهد شد. لورا بیلی نیز (گویندگی در اینجاستیس 2 و آنچارتد 4) در نقش Eltariel ایفای نقش خواهد کرد. همچنین کمیل نینجیانی (بازیگر سریال دره‌ی سیلیکون و بازی مس‌افکت: اندرومدا) و پولیانا مک‌اینتاش (مردگان متحرک) نیز در این بازی نقش‌هایی را بر عهده خواهند داشت. نکته‌ی دیگر هم این است که تروی بیکر علاوه بر گویندگی، کارگردانی ضبط Performance Capture بازی را نیز بر عهده دارد.

شرکت برادران وارنر همچنین اعلام کرد بازی Shadow of War در کامیک-کان سندیگو امسال میزبان یک پنل خواهد بود که تعدادی از گویندگان در آن حضور یافته و درباره‌ی نقش‌های خود صحبت خواهند کرد. همچنین میشل دپلاتر، کارگردان بازی نیز برای نمایش محتواهایی از بازی که تاکنون نشان داده نشده است، در کامیک-کان حاضر خواهد شد.

بازی Shadow of War در تاریخ 18 مهرماه سال جاری برای سه پلتفرم PS4, XBox1 و PC منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.