Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

باندل سفیدرنگ پلی‌استیشن ۴ پرو به همراه بازی Destiny 2 معرفی شد

0

نسخه آزمایشی بازی دستنی 2 به زودی کلید می‌خورد و به همین مناسبت نسخه‌ای محدود از کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شده است. باندل بازی دستنی 2 همزمان با عرضه این عنوان در روز 15 شهریور انتشار پیدا خواهد کرد. باندل مذکور شامل یک کنسول پلی‌استیشن 4 پرو سفید رنگ با ظرفیت یک ترابایت، دسته‌ای به همان رنگ و یک عدد بازی Destiny 2 است. همچنین کد دسترسی به محتواهای دیجیتالی و دی‌ال‌سی‌های بازی دستنی 2 هم داخل این باندل زیبا قرار گرفته است.

این باندل محدود با قیمت 450 دلار آمریکا و 550 دلار کانادا به فروش خواهد رسید و از هم اکنون می‌توانید آن را پیش‌خرید نمایید.

بازیکنان کنسول پلی‌استیشن 4 زودتر از سایر پلتفرم‌ها به محتویات اضافی بازی دستنی 2 دسترسی پیدا خواهند کرد. در صورتی که منتظر فرصتی مناسب برای ارتقا به کنسول پلی استیشن 4 پرو بودید، اکنون بهترین زمان است زیرا تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها برای این کنسول بهینه‌سازی شده و محتوای 4K گسترده‌ای تولید شده است، پس عجله کنید. هفته آینده نسخه بتا بازی Destiny 2 شروع می‌شود. نظر شما در مورد این باندل زیبا چیست؟

منبع All Games Delta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.