Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با انتشار بسته‌ی الحاقی جدید Sub-Zero به Injustice 2 اضافه شد

0

روز گذشته سازنده و ناشر عنوان تحسین شده‌ی Injustice 2 اعلام کردند که کارکتر محبوب و پرطرفدار Sub-Zero به این بازی اضافه شده است. کسانی که نسخه‌های مخصوص این بازی را خریداری کرده‌اند به طور رایگان از این شخصیت اضافه شده بهره‌مند می‌شوند.

این شخصیت محبوب از دنیای «مورتال کامبت» وارد این بازی می‌شوند. استودیوی NetherRealm با خلق این بازی و شخصیت‌های محبوبی همچون ساب‌زیرو حقیقتا خدمت بزرگی به بازی‌های فایتینگ کرد.  بازی اینجاستیس را همین استودیو ساخته است و طبیعی است که اولین کارکتری که به این بازی اضافه می‌شود از خوب‌های مورتال کامبت باشد.

خریداران نسخه‌های معمولی بازی برای دریافت ساب‌زیرو باید تا 18 جولای (27 تیر) صبر کنند. در این تاریخ می‌توانید بسته‌ی الحاقی این شخصیت را از فروشگاه پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس خریداری کنید.

استودیوی NetherRealm بازی اینجاستیس را در سبک مبارزه‌ای با استفاده از شخصیت‌های DC خلق کرد. در این بازی شما می‌توانید ابرقهرمانان دوست‌داشتنی دنیای DC را به جان هم بیاندازید و لذت ببرید. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خریداری کنید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.