Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به زودی تولید فصل دوم سریال Westworld آغاز خواهد شد

1

باوجود تأخیرهای متعدد در تولید سریال، «وست‌ورلد» (Westworld) یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2016 بود. بر اساس پستی از صفحه‌ی اینستاگرام «اوان ریچل وود»، تولید فصل دوم نیز در حال آغاز شدن است.

همزمان سایت سریال نیز به‌روز‌رسانی شده و ظاهراً این‌طور به نظر می‌رسد که به مشکل برخورده است و پیام‌هایی مانند «چیزی اشتباه شده» و «به کمک نیاز داریم» را نمایش می‌دهد. بااینکه هنوز از انتخاب بازیگران فصل دوم خبری رسمی منتشر نشده است، وود به احتمال بالا مجدداً توسط تندی نیوتون و اد هریس همراهی می‌شود. نوامبر گذشته هریس به رادیو بی‌بی‌سی گفته بود: “با جاناتان نولان که به همراه همسرش لیسا جوی خالقین این سریال هستند صحبت می‌کردم، و درسته، در حال ساخت فصل دیگری هستند. ده قسمت دیگر تولید خواهد شد و من هم در پروژه حضور خواهم داشت.”

نولان اخیراً در مصاحبه‌ای وعده‌ی فصل دومی بسیار جاه‌طلبانه‌تر و با دوز دراما‌ی بالاتر را داده بود:

“ما همیشه می‌دانستیم که می‌خواهیم کیفیت و انتظارات از سریال به مرور زمان بالاتر برود و این همچنین به این معنی است که تولید نیز به مرور روندی سنگین‌تر و کاری بزرگ‌تر باشد. ما گروهی از نویسندگان، کارگردانان و افراد پشت صحنه داریم که به طرز خارق‌العاده‌ی بااستعداد هستند و مشغول فعالیت بر روی فصلی هستند که امیدوارم بتواند دو برابر فصل قبلی جاه‌طلبانه باشد.”

وست‌ورلد رکورد بیشترین بیننده برای فصل اول یک سریال را بین عناوین شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) دارد که حتی از بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) هم پیشی گرفته است. تاریخ پخشی برای فصل دوم تعیین نشده است اما انتظار می‌رود که سال 2018 پخش این فصل آغاز شود.

منبع gamespot
1 نظر
  1. هومن محمدزاده می‌گوید

    فوق العاده ترین سریالی که تا الان دیدم
    واقعا توجهی که به GoT شده شایان این سریاله نه اون
    به شدت منتظر فصل دومشم
    البته این سریال دیدگاه خاص خودشو میخواد و هر کسی نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.