Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Oculus Rift و کنترلر تاچ باز هم ارزان می‌شوند

0

یکی از ایرادهای اصلی تکنولوژی «واقعیت مجازی» (Virtual Reality) گرانی آن است. ایرادی که سونی با واقعیت مجازی پلی‌استیشن تا حد زیادی به برطرف کردن آن اندیشید و در این راه قدم برداشت. حالا هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و کنترلر «تاچ» آن نیز در این مسیر به حرکت در آمده‌اند. باندل این هدست و کنترلر در حال حاضر با قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد که البته بخشی از فروش ویژه‌ی این شرکت است، اما شرکت سازنده اعلام کرده که این باندل بعد از به پایان رسیدن مدت این فروش ویژه، به قیمت اصلی خود باز نخواهد گشت و باز هم ارزان می‌شود.

طبق اعلام فیسبوک، این باندل را می‌شود بعدا با قیمت 499 دلار تهیه کرد. در حال حاضر که فروش ویژه‌ی این باندل با همان قیمت فوق‌العاده‌ی 399 دلاری ادامه دارد. شما می‌توانید بازی‌های اساسی خود برای تجربه‌ی دل‌نشین واقعیت مجازی را هم با خرید این باندل تهیه کنید. از این جمله می‌شود به Star Trek: Bridge Crew اشاره کرد.

قیمت این هدست یک بار در ماه مارس کاهش یافته بود. شرکت سازنده این نزول قیمت‌ها را سیاست‌های “در دسترس همگان قرار دادن هدست واقعیت مجازی” می‌نامد. پیش‌تر، این هدست و کنترلرهای آن را باید با قیمت 598 دلاری خریداری می‌کردید که اکنون با کاهشی صد دلاری مواجه شده است. این اولین بار است که هدست و کنترلر در یک بسته قرار می‌گیرند.

Oculus Rift با این‌که اولین هدست واقعیت مجازی معرفی شده به بازی است، با دیگر هدست‌ها در رقابت است. شرکت «والو» (Valve) هدست واقعیت مجازی خود را با نام «وایو» (Vive) در حال حاضر با قیمت 799 دلار عرضه می‌کند. کاهش قیمت Oculus Rift می‌تواند به افزایش فروش این هدست کمک زیادی بکند. باید منتظر آمار فروش این هدست بعد از این کاهش قیمت دوباره باشیم.

 

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.