Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: گیم‌پلی Kingdom Hearts III در دنیای «داستان اسباب‌بازی»

0

شما حتما «داستان اسباب‌بازی» (Toy Story) را می‌شناسید. انیمیشن پرطرفدار و بسیار دلچسب دیزنی و پیکسار که قسمت چهارم از آن هم در دست ساخت است و دو سال دیگر اکران می‌شود. حالا بازی Kingdom Hearts III به دنیای اسباب‌بازی‌ها سری زده و با ترکیب دو دنیای متعالی و فراهم کردن گیم‌پلی جذاب و دلنشین، طرفداران و ما را خرسند کرده است. در ادامه تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این بازی در جریان رویداد D23 دیزنی را تماشا می‌کنید:

 

 

تتسویا نومورا کارگردان مجموعه‌ی Kingdom Hearts در مورد این بازی می‌گوید: “من مطمئنم که طرفداران مدت‌ها انتظار تلفیق این دو دنیا را می‌کشیدند و حالا از دیدن آن خوشحال خواهند شد. داستان بازی اتفاقات کاملا جدیدی را روایت می‌کند که مختص به خودش است و گیم‌پلی بازی با منطق دنیای Toy Story ساخته شده است.”

این بازی بدون شک چیزی است که هیچ طرفدار دیزنی یا پیکساری مایل به از دست دادن آن نخواهد بود! Kingdom Hearts III که محصول همکاری «اسکوئر انیکس» و «دیزنی» است، سال 2018 عرضه می‌شود.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.