Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتای چندنفره‌ی PES 2018 این هفته آغاز می‌شود

0

بازی Pro Evolution Soccer 2018 پیش از عرضه یک نسخه‌ی آزماشی از بخش چندنفره‌ی آنلاین خود را به عرضه می‌گذارد. کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند این نسخه‌ی بتا را امتحان کنند.

کونامی اعلام کرده است که از تاریخ 20 جولای (پنجشنبه 29 تیر) تا 30 جولای (یکشنبه 8 مرداد) این نسخه از بازی در دسترس خواهد بود. در این نسخه از بازی می‌توانید مسابقه‌ی سریع (بین تیم‌های پیش‌فرض) و بازی همکاری سه در مقابل سه را امتحان کنید.

تیم‌های ملی برزیل و فرانسه در بازی قابل انتخاب هستند و بازی‌کنندگان می‌توانند بین روز و شب و هوای عادی یا بارانی انتخاب کنند. بازی‌ها همه در ورزشگاه Neu Sonne Arena انجام می‌شوند.

کاربران پلی‌استیشن 4 نیازی به اشتراک پی‌اس پلاس ندارند و فقط با اتصال به شبکه‌ی پلی‌استیشن می‌توانند این بتا را دریافت کنند. کاربران ایکس‌باکس وان اما، باید حق اشتراک ایکس‌باکس لایو طلایی را خریداری کرده باشند.

قرار است یک دموی کامل از بازی نزدیک به عرضه‌ی آن منتشر شود تا بازی‌کنندگان با خیال راحت‌تری بازی را خریداری کنند. Pro Evolution Soccer 2018 در تاریخ 21 شهریور برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.