Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تخفیف‌های این هفته‌ی بازی‌های ایکس‌باکس به «میدان نبرد» می‌رسند

0

به مانند هر هفته، سرویس ایکس‌باکس لایو بازی‌هایی را با تخفیف ویژه برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این هفته هم بازی‌های خوب و ارزشمندی برای دارندگان کنسول‌های مایکروسافت در نظر گرفته شده‌اند که از آن جمله می‌شود به «بتلفیلد 4» (Battlefield 4) برای ایکس‌باکس وان اشاره کرد.

بازی‌های بتلفیلد 4  و «بتلفیلد هاردلاین» (Battlefield Hardline) با پنج دلار برای کاربران ایکس‌باکس وان قابل خرید هستند. الکترونیک آرتز به علاوه‌ی این بازی‌ها در لیست تخفیف‌های این هفته، بازی «لبه آینه: کاتالیست» (Mirror’s Edge: Catalyst) را هم دارد که با قیمت 5 دلاری عرضه می‌شود.

همچنین مایکروسافت برای طرفداران سبک هک‌انداسلش نیز یک پیشنهاد ویژه دارد. DmC: Devil May Cry Definitive Edition با قیمت 10 دلار عرضه می‌شود و این هفته قابل خرید خواهد بود. بازی‌های دیگر حاضر در لیست تخفیف‌های این هفته‌ی مایکروسافت، «شرلوک هلمز: دختر شیطان» و «تونی هاک: پرو اسکیتر 5» به ترتیب با قیمت 18.5 و 19.8 دلار هستند.

دارندگان ایکس‌باکس 360 هم این هفته از تخفیف بازی‌ها بهره‌مند می‌شوند. بازی‌های «پروتوتایپ» (Prototype) و پروتوتایپ 2، با قیمت‌های 10 و 15 دلار قابل خرید هستند. همچنین بازی “Blue Dragon” را کاربران 360 می‌توانند با قیمت 10 دلار تهیه کنند.

بازی‌کنندگان 360 هم البته اگر از طرفداران سبک دوست‌داشتنی هک‌انداسلش هستند می‌توانند بازی DMC Devil May Cry HD Collection را با قیمت 4 دلار از آن خود کنند. به نظر می‌رسد این پیشنهاد بهتری نسبت به DmC باشد!

کاربران سرویس طلایی ایکس‌باکس لایو حالا تقریبا می‌توانند همه‌ی عناوین رایگان ماه جولای را هم دریافت کنند.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.