Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازیگر سریال وایکینگ‌ها در ندای وظیفه WWII حضور خواهد داشت

0

مانند گذشته‌ی سری بازی‌های ندای وظیفه، «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) نیز دارای یک مود زامبی خواهد بود که بازیگران شخصیت‌های اصلی‌اش افراد مشهور هستند. تابحال از حضور دیوید تننت و الودی یونگ خبر داشتیم و حالا حضور بازیگر زن سریال وایکینگ‌ها، «کاترین وینیک» (Katheryn Winnick) نیز در این بازی تایید شده است.

وینیک نقش‌آفرینی شخصیتی به نام ماری فیشر را بر عهده خواهد داشت. اکتیویژن واژه‌ی «دلاور» را برای توصیف او استفاده کرده اما جزئیات بیشتری در دسترس نیست. گمان می‌رود همه‌چیز در تاریخ بیستم جولای مشخص شود. احتمال معرفی بازیگران بیشتر در روز‌های باقی مانده نیز زیاد است.

مود زامبی بازی ندای وظیفه: WWII شامل داستانی جدید و تجربه‌ای ترسناک خواهد بود و داستان تلاش ناامیدانه‌ی رایش سوم برای ساخت ارتشی در مراحل پایانی جنگ را روایت می‌کند. پیش‌تر تریلری از مود زامبی ندای وظیفه: WWII به صورت غیررسمی درز کرده بود اما به طرفنداران توصیه شده‌ است که به دلیل نهایی نبودن، آن‌ را تماشا نکنند.

ندای وظیفه: WWII در تاریخ 12 آبان‌ماه، جمعه، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی قابل دسترس خواهد بود. نسخه‌ی آزمایشی نیز در دسترس خواهد بود که می‌توانید با پیش‌خرید بازی جای خود را در آن رزرو کنید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.