Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای شما برای لذت‌بردن از کامیک‌-کان سن‌دیگو از خانه

0

مراسم کامیک‌-کان سن‌دیگو، میعاد‌گاه طرفداران فیلم، سریال، بازی، کارتون و کتاب‌های کمیک بالاخره در شرف برگزاری است.

در بهبوهه‌ی تریلرهای جدید، معرفی فیلم‌ها، تاریخ‌های انتشار و اخبار مربوط به انتخاب بازیگران، موارد زیادی برای توجه‌ کردن به آن‌ها وجود دارد و اگر این مسئله‌ را در نظر بگیریم که این گرد هم‌آیی تقریباً پنج روز به طول می‌انجامد، ممکن است حس کنید که بسیار گیج‌کننده خواهد بود.

به همین  خاطر ما این مطلب را برای شما آماده کرده‌ایم تا اتفاقات بزرگ و اینکه چه روزی انتظار بیشترین اخبار را داشته باشید و چگونگی مشاهده‌ی آنلاین پنل‌هایی که استریم آنلاین دارند را برای شما ساده کنیم. می‌توانید بر روی این مطلب به عنوان راهنمای لذت بردن از کامیک-کان سن‌دیگو از راه دور حساب باز کنید، زیرا که بهره‌مندی از سرگرمی‌های این مراسم نباید تنها برای افرادی باشد که توانسته‌اند شخصاً در آن حضور داشته باشند.

انتظار می‌رود تا جزئیات بیشتری در رابطه با دو فیلم بزرگ بعدی نتفلیکس، یعنی «دفترچه‌ی مرگ» و «مدافعین» در اختیار ما قرار بگیرد؛ ادالت سوییم اطلاعات بیشتری در مورد فصل سوم سریال انیمیشنی کمدی «ریک اند مورتی» منتشر کند و نیکلودیون با کاتالوگ جدید خود حس نوستالژیک شما را تحریک کند.

این مراسم از چهارشنبه‌شب تا عصر روز یک‌شنبه به طول خواهد انجامید. شروع آن از ساعت 6 بعدازظهر روز چهارشنبه خواهد بود که درواقع شبی است که برای حاضرین پیش‌نمایش‌های مختلفی را در اختیار قرار می‌دهند. وارنر برادرز همانند سال گذشته که یک قسمت از سریال «ناتوان» را به طرفداران عرضه کرد، امسال نیز از محصولات جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد. در روزهای پنج‌شنبه، جمعه، و شنبه تمام روز ادامه خواهد داشت و در ساعت 5 عصر روز یک‌شنبه خاتمه می‌یابد.

زمان پنل‌های مارول، فاکس قرن 20ام و برادران وارنر مشخص است اما متأسفانه به دلیل حضور آن‌ها در سالن اچ، قادر به تماشای آنلاین آن‌ها نخواهید بود. مارول مانند گذشته از پخش تریلرها و ویدئو‌های تبلیغاتی به صورت آنلاین خودداری می‌کند و در نتیجه تنها کاری که در این مورد می‌توان کرد این است که در توییتر وقایع را دنبال کنید. فاکس قرن 20ام و برادران وارنر البته در سال‌های گذشته روند خود را تغییر داده‌اند و انتظار می‌رود که همه‌ی چیز‌هایی که در پنل خود نشان می‌دهند را آپلود کنند.

20th Century Fox —11صبح الی 2 بعدازظهر روز پنج‌شنبه 29 تیر

Warner Bros. — 11:30صبح الی 2:30 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Marvel — 5:30 تا 8:30 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

شبکه‌ی نتفلیکس با چهار عنوان به کامیک-کان سن‌دیگو خواهد آمد که از این قرار هستند: «دفترچه‌ی مرگ»، «استرنجر تینگز»، «مدافعین» و فیلم جدیدی به نام «روشن». هرکدام از این چهار عنوان دارای پنل‌های اختصاصی خواهند بود. به‌تازگی تریلرهای جدیدی برای دفترچه‌ی مرگ و استرنجر تینگز منتشر شده است و نمی‌توان انتظار زیادی برای یک تریلر دیگر داشت اما در مورد فیلم روشن و مدافعین می‌توان به این مسئله امیدوار بود. شاید پشت‌صحنه و یا ویدئوی تبلیغاتی از دفترچه‌ی مرگ و استرنجر تینگز ببینیم، اما احتمالاً بیش از این خیر. تمامی این پنل‌ها در سالن اچ برگزار می‌شوند و درنتیجه قادر به مشاهده‌ی هیچ‌کدام به صورت آنلاین نخواهید بود.

The Defenders — 5:15 الی 8:15 بعدازظهر پنج‌شنبه 29 تیر

Stranger Things — 3 الی 6 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Bright and Death Note — 3:15 الی 6:15 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

شبکه‌ی CW نیز به طور حتم با عناوینی مانند «ارو»، «فلش»، «سوپرگرل»، «لجندز آف تومارو»، «ریوردل» و تعدادی سریال‌های جدید که امسال و یا سال دیگر از این شبکه پخش خواهند شد، در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود تا CW با کلیپ‌ها و تیزر‌هایی از فصل‌های جدید حاضر شود اما ازآنجایی‌که قصد دارد تا جلوی هرگونه درز آنلاین را بگیرد، امکان تماشای آنلاینی وجود نخواهد داشت و بهترین گزینه‌ی پیش رو برای اخبار، توییتر خواهد بود.

Riverdale — 11 صبح الی 2 بعد‌ازظهر شنبه 31 تیر

Supergirl, Legends Of Tomorrow, Black Lightning, The Flash and Arrow — 3:30 تا 6:30 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

Supernatural — 10:30 بعدازظهر الی 1:30 صبح روز شنبه 31 تیر

این که کامیک-کان سن دیگو توسط فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌ها اشغال شده است، به این معنی نیست که کتاب‌های کمیک به دست فراموشی سپرده شده‌اند. تعدادی پنل قابل‌توجه برای علاقه‌مندان به کتاب‌های کمیک نیز در نظر گرفته شده است که برخی از آن‌ها قابلیت تماشای آنلاین را خواهند داشت؛ متأسفانه اینکه کدام یک از آن‌ها را می‌توانید تماشا کنید مشخص نیست.

Robert Kirkman in conversation — 3 الی 6 بعدازظهر روز پنج‌شنبه 29 تیر

Geoff Johns in conversation — 3:15 الی 6:15 بعدازظهر روز پنج‌شنبه 29 تیر

DC Universe Rebirth — 11 صبح الی 3 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Marvel: Secret Empire — 12:15 الی 3:15 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Roxanne Gay panel — 10:30 صبح الی 1:30 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

Image Comics panel — 1 الی 4 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

Marvel in conversation with Joe Quesada — 4 الی 7 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

کامیک‌-کان سن‌دیگو همچنین محلی بسیار مناسب برای بازی‌های ویدئویی است، چرا که اندکی پس از مراسم E3 برگزار می‌شود که ناشرین بازی‌های ویدئویی سورپرایز‌های خود را به میدان می‌آورند. این مسئله به این معنی‌ نیست که پنل و رخداد‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی در دسترس نخواهند بود.

می‌دانیم که نگاه دقیق‌تری به «ندای وظیفه: WWII» خواهیم انداخت و پنلی اختصاصی برای «کرک‌داون 3» را شاهد خواهیم بود و شرکت نینتندو حضور قدرتمندی با بازی «اسپلاتون 2» خواهد داشت.

در زیر لیست تمامی پنل‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی را خواهیم داشت. ازآنجایی‌که بحث، بحث بازی است، بسیاری از این‌ها از Twitch قابل تماشا به صورت آنلاین خواهند بود اما این‌که کدام‌یک از آن‌ها این قابلیت را دارند اطلاعی در دسترس نیست.

Crash Bandicoot panel — 10:30 صبح الی 1:30 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه 29 تیر

Call of Duty: WWII Nazi zombies — 11:45 صبح الی 2:45 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه 29 تیر

Marvel vs Capcom: Infinite — 11:15 صبح الی 2:15 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Destiny 2’s narrative journey — 1:30 تا 4:30 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Middle-earth Shadows of War — 2 الی 5 بعدازظهر روز جمعه 30 تیر

Crackdown 3 — 11 صبح الی 2 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

Monster Hunter: World — 3 الی 6 بعد از ظهر روز شنبه 31 تیر

Sonic Mania: Behind-the-scenes — 7:30 الی 10:30 بعدازظهر روز شنبه 31 تیر

 

 

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.