Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین زمزمه‌ها از آپدیت ۵.۰ فیرمویر پلی‌استیشن ۴

0

سونی در فکر آماده‌سازی آپدیت بزرگ بعدی فیرمویر پلی استیشن 4 بوده و به دنبال افرادی برای آزمایش نسخه بتای آن است. فیرمویر شماره 5.0 آپدیت بزرگی برای پلی‌استیشن 4 خواهد بود، در نتیجه همانند آپدیت بزرگ قبلی این فیرمویر نیاز است تا قبل از انتشار رسمی آن مورد آزمایش قرار گیرد. از امروز دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در آمریکای شمالی و اروپا می‌توانند شانس خود را برای انتخاب به عنوان یکی از آزمایش‌کنندگان نسخه بتای این آپدیت بزرگ امتحان کنند. مثل آپدیت قبلی، تِستِرها نگاهی عمیق به ویژگی‌ها و بهبودهای جدید آپدیت بزرگ بعدی فیرمویر پلی‌استیشن 4 خواهند داشت.

در اوایل سال جاری، آزمایش‌کنندگان نسخه بتای آپدیت 4.5 کنسول PS4 فرصت داشتند تا قبل از عرضه رسمی با ویژگی‌های مانند پشتیبانی کنسول از هارد اکسترنال، ویژگی Boost پلی‌استیشن 4 پرو، چت صوتی برای قابلیت Remote Play و دیگر ویژگی‌های این آپدیت بزرگ کار کرده و ایرادات آن را گزارش کنند. البته سونی هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های اضافه شده در بتای آپدیت 5.0 را ارائه نخواهد کرد و باید تا اوایل ماه اوت برای انتشار اطلاعات غیررسمی از سوی آزمایش‌کنندگان نسخه آزمایشی آن صبر کنیم زیرا همیشه یکی از تِستِرها زحمت انتشار اطلاعات به صورت مخفیانه را خواهد کشید.

برای حضور در بین آزمایش‌کنندگان نسخه بتای آپدیت 5.0 فیرمویر پلی‌استیشن 4، کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 در اروپا و آمریکای شمالی می‌توانند از امروز تا اوایل اوت که مراحل آزمایشی نسخه بتا شروع می‌شود، برای ثبت نام اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد مورد نیاز برای دریافت نسخه بتای این آپدیت می‌توانید به لینک‌های ثبت نام برای آن مراجعه کنید. افرادی هم که هم‌اکنون برای این نسخه آزمایشی انتخاب شده‌اند، ایمیلی حاوی نحوه دریافت نسخه بتا در بین ایمیل‌هایشان جا خوش کرده است. نظر شما در مورد آپدیت 5.0 کنسول PS4 چیست؟

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.