Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گالری تصاویر بازی Hellblade به یک آلبوم عکس حرفه‌ای شبیه است

0

استودیوی بازی‌سازی Ninja Theory که با بازی‌های هیجان‌انگیز خود در سبک هک‌انداسلش از جمله “Heavenly Sword” و “DmC” شناخته می‌شود، اخیرا یک گالری تصویر فوق‌العاده زیبا از بازی در دست ساخت خود با نام “Hellblade” منتشر کرده است که به یک آلبوم عکس حرفه‌ای شبیه است.

بازی Hellblade طبق انتظار، یک عنوان فانتزی در سبک هک‌انداسلش است که نینجا تئوری وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. Hellblade با یک داستان فانتزی و اسطوره‌ای، به مسئله‌ای جدی‌تر از گذشته می‌پردازد و از مشکلات روحی و سلامت روانی انسان روایت می‌کند. این بازی شاید جسورانه‌ترین پروژه‌ی بازی‌سازی این استودیوی بریتانیایی محسوب می‌شود. در ادامه گالری تصاویر این عنوان را می‌بینید:

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ 17 مرداد 1396 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگرچه پیش‌ از این اعلام شده بود که این بازی برای پی‌سی هم عرضه می‌شود، فعلا هیچ منبعی عرضه‌ی این بازی برای پی‌سی را قویا تایید یا تکذیب نمی‌کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.