Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای مبارزه با این شخصیت‌ها در Marvel Vs. Capcom: Infinite آماده شوید!

0

بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite قرار است میزبان کاراکترهای بسیار زیادی از دو دنیای مارول و کپکام باشد. در ادامه تمامی شخصیت‌هایی که برای حضور در این بازی تایید شده‌اند، به طور خلاصه معرفی شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

پلنگ سیاه | Black Panther

بلک پانزر یا همان پلنگ سیاه رئیس قبیله‌ای خیالی به اسم واکاندا در عمق جنگل‌های آفریقا است. پلنگ سیاه عضوی از یک دودمان قدیمی و با اصل و نسب است که نسل به نسل به عنوان جانشین بر روی تخت واکاندا نشسته و به لقب پلنگ سیاه وفادار بوده‌اند، لقبی که تنها به رئیس قبیله واکاندا داده می‌شود.

کاپیتان آمریکا | Captain America

شخصیت کاپیتان آمریکا که با اسم مستعار استیو راجرز نیز شناخته می‌شود، نقش رهبر اونجرها را بر عهده دارد. سلاح کاپیتان سپری از جنس ویبرانیوم که سخت‌ترین فلز دنیای مارول به حساب می‌آید، است. قدرت‌های فوق بشری کاپیتان او را به فردی غیرقابل مهار تبدیل کرده و همه مجبور به اطاعت از او هستند اما قدرت رهبری کاپیتان آمریکا است که او را از سایر ابرقهرمانان متمایز می‌کند.

کاپیتان مارول | Captain Marvel

کاپیتان مارول که سابقا برای مدت زیادی خانم مارول نامیده می‌شد، به عنوان محافظ کهکشان خدمت‌رسانی می‌کند. نسخه Infinite اولین بازی سری Capcom Vs. Marvel با حضور این ابرقهرمان است.

دکتر استرینج | Doctor Strange

دکتر استرینج نام کاراکتری است که قبلا یک جراح بوده اما پس از توصیه پیرمردی به اسم Ancient One، به نیروهای ناشناخته وجودی خود پی برده و تبدیل به یک جادوگر می‌شود. او می‌خواهد با استفاده از قدرت خود از جهان در برابر نیروهای مرموز شر محافظت کند.

گامورا | Gamora

گامورا یکی از اعضای گروه محافظان کهکشان است، گروهی که هدفش مبارزه با تعداد بی‌پایانی از دشمنان و ضدقهرمانان سراسر کهکشان است. او یک مزدور و خدمتکار سابق برای تانوس، ضدقهرمان مشهور دنیای مارول، به حساب می‌آید، هر چند که خیلی زود متوجه شد فردی که برایش کار می‌کند، خواهان تبدیل جهان هستی به یک نهاد تاریک به نام Death یا همان مرگ است. بنابراین بر علیه وی شورش می‌کند و به گروه افراد مثبت و خوب می‌پیوندد.

هوکای | Hawkeye

هوکای یا همان کلینت بارتون نقش تیرانداز حرفه‌ای گروه اونجرها را بر عهده دارد. اسلحه او یک کمان پرزرق و برق است که می‌تواند با طیف وسیعی از تیرهای مختلف آن را به کار برد و دشمنانش را از پای دربیاورد.

هالک | Hulk

هالک یک وحشی سبزرنگ به تمام معنا است که قدرت بسیار زیادی دارد. شخصیت دوم او بروس بنر، فیزیکدانی ضعیف‌اندام، است. دو فرد با خصوصیات شخصیتی کاملا متفاوت که درون یک بدن هم‌ریستی می‌کنند.

مرد آهنین | Iron Man

مرد آهنین، پسر نمادین مارول، به وسیله بازی Capcom Vs. Marvel: Infinite می‌خواهد باری دیگر چشم‌ها را بخود خیره کند. گذشته او بر هیچ کسی پوشیده نیست اما اگر تا الان از آن خبر نداشته‌اید، مرد آهنین یک میلیاردر است که طی یک سری جریانات آدم‌ربایی و برای نجات جان خودش مجبور به ساخت یک لباس فوق پیشرفته شد، لباسی که او را به یک ابرقهرمان تبدیل کرد.

نوا | Nova

کاراکتر نوا عضو نیروی امنیت بین کهکشانی Nova Corps بوده که او را با قدرت‌هایی فرابشرانه تجهیز کرده‌اند. توانایی‌هایی مانند افزایش قدرت بدنی، پرواز و توانایی جذب و هدایت انرژی که می‌تواند کمک حال فراوانی برای یک گروه از ابرقهرمانان مختلف باشد.

راکت راکون | Racket Raccoon

راکت راکون عضو گروه محافظان کهکشان است، گروهی که نقشی عظیم در دنیای بزرگ مارول بر عهده دارد. او نتیجه آزمایشی علمی است که هدف آن نسبت دادن ویژگی‌های انسانی مانند راه رفتن روی دو پا به حیوانات بود. تخصص راکت راکون در چیدن تاکتیک‌ها و نشانه‌رفتن دقیق دشمنان است.

اسپایدرمن | Spider-Man

مرد عنکبوتی یک ابرقهرمان نوجوان است که پس از نیش یک عنکبوت تشعشع یافته، ویژگی‌های عنکبوت مانند پیدا کرده است. زندگی اسپایدرمن یک زندگی دوگانه در قالب یک نوجوان و یک ابرقهرمان بوده که هدفش مبارزه با جرم و جنایت است.

تانوس | Thanos

کاراکتر تانوس یکی از قدرتمندترین و جذاب‌ترین جنگ سالاران دنیای مارول به حساب می‌آید که با هدف تحت تاثیر قرار دادن معشوقه‌اش، Mistress Death، می‌خواهد کل دنیا را با خاک یکسان کند.

تور | Thor

تور خدای طوفان اهل سرزمین آسگارد است. چکش قدرتمندش، میولنیر، علاوه بر قدرت مبارزه به وی توانایی‌هایی مانند تغییر آب و هوا و پرواز نیز داده است. تلاش او از بین بردن تهدیداتی است که برای سرزمین‌های نه‌گانه وجود دارد.

اولتران | Ultron

رباتی فوق پیشرفته و قدرتمند که توسط هنک پیم یا همان مرد مورچه‌ای خلق شده است. زمانی اولتران یک هوش مصنوعی وفادار بود اما با بهم‌ریختن نرم‌افزار و برنامه‌هایش علیه سازنده‌اش شورش کرد.

آرتور | Arthur

شخصیت اصلی سری ناشناخته و سخت Ghost ‘n Goblins یعنی آرتور نیز در بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite حضور پیدا خواهد کرد. وظیفه او از بین بردن تهدیدات شیاطین مختلف در قلمرو پادشاهی‌اش بوده است.

کریس ردفیلد | Chris Redfield

کریس یکی از چندین اشخاص معروف و مثبت سری رزیدنت اویل به حساب می‌آید. پس از فراری سخت از عمارت ترسناک مورد تهدید سلاح بیولوژیکی که در اطراف شهر راکون سیتی واقع شده بود، اکنون کریس ردفیلد برگشته است تا مطمئن شود جهان از تهدید چنین سلاح خطرناکی جان سالم به در می‌برد.

چان لی | Chun-Li

چان لی در زمینه هنرهای رزمی یک استاد کامل محسوب می‌شود و گذشته‌ای طولانی از حضور در نیروهای مجری قانون دارد. او حسی قوی برای برقراری عدالت دارد و همیشه به دنبال حذف فساد و شرارت از سطح جامعه است.

دانته | Dante

دانته یک شکارچی شیاطین و موجودات پارانورمال است که با حسی کارآگاهانه به دنبال دفع شیاطین مختلف از سرزمین خود است. حضور او در یک بازی مبارزه‌ای می‌تواند به شدت جذاب باشد.

فرانک وست | Frank West

فرانک یک عکاس حرفه‌ای است که طی فعل و انفعالاتی تبدیل به یک شکارچی زامبی حرفه‌ای‌تر می‌شود. او همیشه به دنبال ترقی است و از هیچ چیز برای رسیدن به هدفش نمی‌گذرد.

جدا دوما | Jedah Dohma

جدا دوما یکی از دشمنان اصلی در سری Darkstalkers به حساب می‌آید. وی یک شیطان قدرتمند است که با هر قیمتی به دنبال بازگرداندن نظم به بعد شیطانی Makai است.

مگامن ایکس | Mega Man X

ربات مگامن ایکس یکی از اعضای نیروی Maverick Hunters است که کارش از بین بردن ربات‌هایی است که فکر تخریب و شرارت در سر دارند. او نسخه بهبود یافته مگامن اورجینال است که به دست دکتر لایت ساخته شده بود.

مایک هگر | Mike Haggar

هگر شهردار شهر مترو و یکی از کاراکترهای اصلی سری بازی فاینال فایت است. زمانی او یک کشتی‌گیر حرفه‌ای به محسوب می‌شد اما حس عدالتش به حدی قوی بود که وی را به سمت تصرف یک سمت سیاسی کشاند.

موریگان اینزلند | Morrigan Aensland

اینزلند یک جن اغواگر است که توانایی‌هایی بیشتر از مبارزات تن به تن دارد. شاید در نگاه اول اینگونه به نظر نرسد اما موریگان آنقدر هم که فکرش را می‌کنید شرور نیست و به پای سایر موجودات شیطانی Makai نمی‌رسد، سرزمینی که وی خانه‌اش می‌داند. به همین دلیل اکثرا او را یک ضدقهرمان در نظر می‌گیرند.

ناتان اسپنسر | Nathan Spencer

شخصیت ناتان سابقا عضو نیروهای نظامی بود اما دوران عضویتش به خاطر انفجاری که منجر به قطع شدن بازوی چپ او شد، بسیار کوتاه بود. هنگامی که ناتان خود را برای ترک خدمت آماده می‌کرد، موافقت کرد که قبل از رفتنش به عنوان اولین مورد آزمایش تکنولوژی‌های نظامی خود را معرفی کند. آزمایشی که نتیجه آن دریافت یک بازوی رباتیک فوق‌العاده قدرتمند بود.

نِمسیس | Nemesis

نمسیس دشمن اصلی بازی رزیدنت اویل 3 به حساب می‌آید. او حاصل یک سری آزمایشی‌های ساخت سلاح زیستی از سوی شرکت آمبرلا است تا ثابت شود موجودی که به ویروس تی آلوده شده باشد هم می‌تواند بخش عظیمی از هوشیاریش را به دست آورد و مورد برنامه‌ریزی هم قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نیمسیز از بین بردن سایر نجات‌یافتگان گروه S.T.A.R.S. است، گروهی که از واقعیت پشت آزمایشات علمی آمبرلا با خبر شده بود.

زیرو | Zero

همانند مگامن ایکس، کاراکتر زیرو نیز بخشی از نیروی Maverick Hunters است. در کنار مگامن ایکس، زیرو هم در تلاش است تا دنیا را از وجود ربات‌هایی که تهدیدی برای بشریت به حساب می‌آیند، پاک کند. او ساخته‌ی دانشمند شرور و ضدقهرمان اصلی در سری اورجینال مگامن، دکتر وایلی، است.

ریو | Ryu

ریو در زمینه کاراته شوتوکان فعالیت دارد و بیشتر زندگی‌اش را صرف گشت و گذار در جهان و یافتن حریفانی برای مبارزه کرده است. مهم‌ترین هدف زندگی او هر چه بیشتر کردن قدرتش و البته تبدیل شدن به یک مبارز کامل است.

استرایدر هیریو | Strider Hiryu

استرایدر یک استاد تمام و نینجا در زمینه جاسوسی است که بیشتر اوقات سکوت می‌کند اما برخورد محکمی دارد. توانایی‌های او فراتر از یک انسان معمولی است و می‌تواند با سرعتی سرسام‌آور حرکت کند. علاوه بر این هیریو یک شمشیرزن و مبارز قابل نیز هست.

سیگما | Sigma

سیگما به نوعی نیمسیز دنیای مگامن است. زمانی او را به عنوان سرکرده گروه Maverick Hunters می‌شناختند اما بعدها با آلوده شدن وی به ویروس ماوریک برخورد او نیز تغییر پیدا کرد و به یک ضدقهرمان شرور تبدیل شد.

بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite در تاریخ 28 شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.