Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«کراش» به صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا برگشت

0

هفته‌ی اول عرضه‌ی بازی انحصاری نینتندو، Splatoon 2 با وجود این‌که موفقیت‌آمیز محسوب می‌شود، اما فروش بازی به اندازه‌ی کافی راضی‌کننده نبود. این بازی توانست رکورد فروش قسمت قبل در هفته‌ی اول انتشار را جابجا کند با این‌حال، به صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها نائل نشد.

بازی Crash Bandiicoot N. Sane Trilogy که دو هفته‌ی قبل در صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در انگلستان قرار گرفته بود، این هفته صدر جدول را بازپس گرفت. این بازی حالا در کنار ریمستر عنوان «آخرینِ ما» (The Last of Us) دیگر بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است که توانسته بیش از یک هفته در صدر جدول بماند.

در رده‌ی سوم این لیست، مثل همیشه عنوان راک‌استار یعنی GTA V قرار دارد که همچنان پرفروش ظاهر می‌شود. نینتندو هم با عناوین «ماریو کارت 8 دلوکس» و «افسانه‌ی زلدا» (The Legend of Zelda: Breath of the Wild) که به ترتیب چهارم و ششم هستند، در جدول این هفته حضور پررنگی دارد. این دو بازی در هفته‌های گذشته از جدول ده‌ بازی پرفروش بیرون افتاده بودند.

Related Posts
1 از 126

ریمستر «فاینال فانتزی 12» هم که هفته‌ی گذشته در صدر قرار گرفته بود این هفته با افت چشمگیر فروش، در رده‌ی هفتم جا خوش کرده است.

نگاهی به لیست کامل بازی‌های پرفروش هفته‌ای که گذشت داشته باشید:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Splatoon 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Overwatch
  6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  7. Final Fantasy XII: The Zodiac Age
  8. FIFA 17
  9. Fallout 4
  10. Lego Worlds

فروش دیجیتالی بازی‌ها در این آمار دخالت داده نمی‌شوند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.