Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های آگوست ۲۰۱۷ پلی‌استیشن پلاس مشخص شدند

0

اگر هنوز بازی “That’s You!” را دریافت نکرده‌اید، قبل از این که به سراغ بازی‌های رایگان این ماه بروید، بهتر است این عنوان را دریافت کنید. همه‌ی دارندگان اشتراک پلاس می‌توانند این بازی اشتراکی چند نفره را دریافت کنند. در این بازی شما می‌توانید با تا پنج نفر از اعضای خانواده یا دوستانتان به بازی بپردازید و سعی کنید بفهمید بقیه در موردتان واقعا چه فکری می‌کنند!

این بازی را نه فقط بر روی پلی‌استیشن 4 خود، بلکه با دستگاه‌های اندرویدی یا iOS خود هم می‌توانید اجرا کنید و اوقات تابستانی خوشی را در کنار بقیه داشته باشید.

اما بازی‌هایی که سونی این ماه برای کاربران پلاس در نظر گرفته است، بازی‌های محبوبی هستند. «دلیل موجه 3» (Just Cause 3) عنوانی است که برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد. اگر تا کنون ماجراجویی با ریکو رودریگز را تجربه نکرده‌اید، اکنون زمان خوبی به نظر می‌رسد. عنوان “Assassin’s Creed: Freedom Cry” از مجموعه‌ی فرقه‌ی اساسین، عنوانی است که بعد از قسمت چهارم یعنی «درفش سیاه» (Black Flag) عرضه شد و حالا برای پلی‌استیشن 4 می‌توانید آن را دریافت کنید.

 

عناوین دیگر عبارت‌اند از:

Just Cause 3, PS4

Assassin’s Creed: Freedom Cry, PS4

Super Motherload, PS3

Snakeball, PS3

Downwell, PS Vita (crossbuy with PS4)

Level 22, PS Vita

اشتراک یک‌ساله‌ی پلی‌استیشن پلاس را می‌توانید با 59 دلار خریداری کنید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.