Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کاراکتر، لباس‌ها و صحنه‌های جدید در بسته‌ی الحاقی جدید استریت فایتر ۵

0

بی‌شک ابیگیل مهم‌ترین چیزی است که به بازی اضافه شده. این جنگ‌جو از سری «نبرد نهایی» کپکام می‌آید و حضور مؤثری در میدان دارد و با هشت فوت قد، از تمامی شخصیت‌های این بازی بلندتر است. شما می‌‌توانید با خرید کاراکتر سیزن پس دو به مبلغ 30 دلار (که شامل شخصیت‌های دیگری همچون آکوما، کالین، اد، و یک شخصیت نامشخص دیگر نیز می‌شود) و یا خرید تنها همین کاراکتر به مبلغ 6 دلار (یا 100000 پول مبارزه در خود بازی) از آن استفاده کنید.

علاوه بر ابیگیل، دارندگان این بازی می‌توانند در این بسته لباس‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی متعددی را خریداری کنند. کپکام پوشش‌های قدیمی-شکلی را برای الکس، ایبوکی و جوری منتشر کرده است که منشاء آن‌ها سری‌های قدیمی مبارز خیابانی هستند. پوشش‌های الکس و ایبوکی بر اساس ظاهرشان در استریت فایتر 3 طراحی شده‌اند و لباس جدید جوری برگرفته از قسمت چهارم این بازی است. به علاوه، کپکام لباس‌های ورزشی جدیدی نیز برای ایبوکی، لارا و رشید اضافه‌ کرده است و همچنین گایل یک پوشش چمپیونز چویس دریافت می‌کند. تمامی این لباس‌ها به‌استثنای گایل که 6 دلار است، 4 دلار قیمت دارند.

سه صحنه‌ی مبارزه‌ی دیگر نیز قابل خریدن هستند که اولینشان مربوط به ابیگیل، یعنی متروسیتی بی ایریا است که بر اساس «آخرین نبرد» ساخته شده است. دو مورد دیگر یکی قلعه‌ی سازوکو، صحنه‌ی مبارزه‌ی ریو در استریت فایتر 2 و دیگری استادیوم خانوادگی کانزوکی است که برخلاف مبلغ 4 دلاری دو مورد اول، به مبلغ 10 دلار به فروش می‌رسد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.