Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ماشین‌های کلاسیک در Forza 7 حضور پررنگی دارند

0

فورتزا موتور اسپورت 7 (Forza Motorsport 7) بیش از 700 اتومبیل در خود گنجانده است که علاقه‌مندان می‌توانند با هر کدام، هر چقدر دلشان می‌خواهد مسابقه بدهند. اما همه‌ی اتومبیل‌های این لیست را خودروهای جدید و اسپورت تشکیل نمی‌دهند.

در پستی که به تازگی در بلاک این بازی منتشر شده است، استودیوی سازنده اعلام کرده که ماشین‌های کلاسیک زیادی در بازی وجود خواهند داشت. ماشین‌های کلاسیکی از اولین تلاش‌های ساخت خودروهای مسابقه‌ای توسط شرکت‌های بزرگ ماشین‌سازی در سراسر دنیا.

در لیست منتشر شده چند نام درخشان دیده می‌شوند. از جمله آلفا رومئو 158 مدل 1950 و ولکس‌واگن کارمن مدل 1967 یا شورلت کوروت مدل 1953. لیست کامل را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

مخصوصا در این لیست وجود خودروی ولکس‌واگن بسیار قابل توجه است چون از قسمت سوم این بازی (فورتزا موتوراسپورت 3) به بعد استودیوی سازنده نتوانسته بود خودروهای این شرکت را به بازی خود بیاورد.

فورتزا 7، در تاریخ 29 سپتامبر مصادف با 7 مهر ماه 96 عرضه می‌شود. این بازی انحصارا در اختیار کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.