Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رایگان شدن Fortnite از سال آینده تهدیدی برای فروش آن نیست

0

«فورت‌نایت» (Fortnite) از سال آینده به عنوان یک بازی رایگان شناخته خواهد شد و اخیراً نیز تحت دسترسی زودهنگام برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای خانگی عرضه شده است که البته برای استفاده از آن می‌بایست نسخه‌ی پولی بازی را خریداری کرده باشید. بااین‌وجود که سال آینده این بازی رایگان خواهد بود، تاکنون فروش بسیاری داشته است.

درن ساگ، از استودیوی سازنده‌ی فورت‌نایت در حساب توییترش آشکار کرد که بیش از 500 هزار نفر یکی از نسخه‌های پولی بازی را خریداری کرده‌اند. نسخه‌های مختلفی از این بازی برای خرید در دسترس است که از این قرار هستند: نسخه‌ی 40 دلاری استاندارد، 60 دلاری دولوکس، 80 دلاری سوپر دولوکس و نسخه‌ی محدود 150 دلاری، که هرکدام به نسبت دارای هیروها، سلاح‌ها و موارد اضافی دیگری هستند.

به نظر نمی‌رسد انتظار طولانی برای انتشار این بازی عطش بازیکنان را فرونشانده باشد. درواقع گویا این عطش و هیجان به دلیل تأخیرهای آن افزایش یافته است. فورت‌نایت برای بار اول در دسامبر 2011 رونمایی شد و از آن زمان بازبینی‌های بسیاری روی آن انجام شده است. مدیر ارشد اپیک (Epic Games) در سال 2016  گفت: «این از آن دسته بازی‌هایی است که درست‌ ساختنشان طول می‌کشد.»

فورت‌نایت در سال 2018 از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و تبدیل به یک بازی رایگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌شود. اخیرترین تریلر منتشر شده از این بازی را اینجا تماشا کنید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.