Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو حدود ۵ میلیون دستگاه «سوئیچ» به فروش رسانده است

0

بر اساس گزارشات مالی سه‌ماهه‌ی اول 2017 نینتندو برای سرمایه‌گذاران خود، کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) تاکنون 4.7 میلیون دستگاه و بازی «آرمز» (Arms) نیز 1 میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

«افسانه‌ی زلدا: نفس وحشی» و «ماریو کارت 8 دولوکس» به ترتیب 3.9 و 3.5 میلیون نسخه در سطح جهانی فروخته‌اند. در مقابل بازی «آرمز» که به تازگی منتشر شده است توانسته تعداد 1.18 میلیون نسخه را به فروش برساند. جدیدترین بازی نینتندو، یعنی «اسپلاتون 2» اما تنها چندروز از انتشارش می‌گذرد و به گزارشی از آن موجود نیست.

آخرین گزارش سه‌ماهه‌ی نینتندو نشان می‌داد که در اولین ماه عرضه، 2.74 میلیون دستگاه فروخته شده است و این به این معنی است که نینتندو از آپریل تا انتهای ژوئن 2 میلیون دستگاه فروخته‌ است. این شرکت پیشبینی کرده‌ که پس از گذشت یک‌ سال از عرضه‌ی کنسول خود، 10 میلیون دستگاه را به فروش خواهد رساند. در مقایسه با این ارقام می‌توان به این مسئله اشاره کرد که Wii U از زمان عرضه‌اش در سال 2012 تا توقف تولید در 2016 توانسته بود 13.56 میلیون دستگاه را بفروشد.

نینتندو 2DS XL اواسط ماه ژوئن در استرالیا و نیوزیلند عرضه شد و 20 هزار دستگاه فروخت اما با توجه به این که عرضه‌ی جهانی آن در اواسط جولای اتفاق افتاده، گزارشات فروش آن منتشر نشده‌اند.

فروش نینتندو سوییچ توانسته درآمد سه‌ماهه‌ی نینتندو را افزایش دهد  تا در بالاترین حد چهار سال گذشته‌ی خود قرار بگیرد. در ماه آپریل این شرکت به سرمایه‌گذاران خود گفته بود که در سال 2018 سود کمپانی به بالاترین میزان خود از سال 2011 تاکنون خواهد رسید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.