Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مرگ‌شمار فصل هفتم سریال «بازی تاج‌ و‌ تخت» – به‌روز می‌شود

0

در برخی مواقع سریال بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) تجربه‌ی دیداری لذت‌بخشی است اما بیشتر زمانی که صرف تماشای این سریال می‌کنید، نگران کشته شدن شخصیت‌های محبوبتان خواهید بود. با این وجود که این مسئله واضح است لازم به ذکر است که این مطلب حاوی اسپویلرهای فصل هفتم سریال بازی تاج‌وتخت خواهد بود.

گاهی لازم می‌شود که بی‌خیال اسپویلر بشوید و بدون این که این واقعه را در سریال ببینید، چک کنید که آیا شخصیت مورد علاقه‌تان کشته شده است یا خیر. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم که مرگ‌شماری را برای فصل هفتم سریال بازی تاج‌وتخت فراهم کنیم تا هم آرشیوی از مرگ‌های این فصل از سریال در اختیار داشته باشیم، هم برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند سریال را ببینند اما نمی‌خواهند از دیگران عقب بمانند منبعی برای دریافت اطلاعات باشد.

فصل هفتم سریال بازی تاج‌وتخت طی هفت هفته‌ی آینده از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تصویر انتخاب شده برای این مطلب جافری باراتیون است، زیرا که می‌دانیم این شخص کشته شده و استفاده از شخصیت دیگری ممکن است منجر به اسپویلر و یا دادن اطلاعات اشتباه شود.

 

قسمت اول:

افراد والدر فری

در یکی از بهترین شروع فصل‌های این سریال، دیدیم افراد والدر فری که همگی به دستور آریا (در ظاهر والدر فری) برای گرد هم‌آیی دعوت شده بودند به‌وسیله‌ی او مسموم شده و کشته شدند. بهترین قسمت این صحنه شاید زمانی بوده باشد که آریا ماسک خود را برداشت و خود را به عنوان مغز متفکر پشت این قضیه معرفی کرد و گفت:‌ «زمستان خاندان فری سررسید.»

Related Posts
1 از 107

قسمت دوم:

اوبارا سند

طی حمله‌ی یوران گریجوی به کشتی یارا که به عنوان هدیه‌ی یوران به سرسی لنیستر صورت گرفت، او توانست با نیزه‌ی خود اوبارا سند او را به قتل برساند. دختر اوبرین مارتل پس از آن در عرشه‌ی کشتی‌شان به نیزه‌ی خودش آویخته شد.

نایمریا سند

مانند خواهرش اوبارا، از سلاح او نیز در حمله‌ی یوران علیه خودش استفاده شد. او از شلاق خود برای حمله به یوران استفاده کرد اما او موفق شد تا حمله را خنثی کند و شلاقش را دور گردنش بپیچد تا او را به قتل برساند. در انتهای اپیزود دیدیم که نایمریا در کنار بند به نیزه کشیده‌ شده‌ی خواهرش به شلاق خود آویخته شده است.

 

تعداد دیگری کاراکتر مانند یارا گریجوی نیز هستند که ممکن است مرده باشند، اما تا قسمت‌های بعدی این موضوع کاملاً مشخص نخواهد شد. این احتمال بسیار بالا است که یوران این سه زن را ربوده باشد و به‌عنوان هدیه به سرسی تقدیم کند تا ملکه‌ هر طور بخواهد با آن‌ها رفتار کند و در مورد سرنوشتشان تصمیم بگیرد.

 

قسمت سوم:

بانو اولنا

در قسمت سوم سریال، با یکی دیگر از شخصیت‌های محبوبمان، بانو اولنا تایرل بدرود گفتیم. او در آخرین ملاقات عمر خود با جیمی لنیستر، پس از این که سم را نوشید، تائید کرد که او مغز متفکر پشت قتل جافری در فصل چهارم بوده است.

 

تایین سند

نام‌گذاری قسمت سوم سریال به نام عدل ملکه بسیار مناسب بوده است. یوران گریجوی با افتخار به بارانداز پادشاه بازمی‌گردد و اسرای خود یعنی تایین و الاریا سند را به عنوان هدیه‌ای که وعده‌اش را داده بود به سرسی تقدیم می‌کند. سرسی با پوشاندن لب خود با همان سمی که به وسیله‌ی آن دخترش را به قتل رسانده بودند، تایین را می‌بوسد و او در حالی که مادرش به ناچار مجبور به تماشای عمل کردن سم است، محکوم به مرگی قطعی می‌شود.

بااینکه در مورد تایین، مانند بانو اولنا، مرگش دیده نمی‌شود اما این مسئله قطعی به نظر می‌رسد. البته با توجه به این که این سریال، بازی تاج‌و‌تخت است ممکن است کسی در آخرین صحنه او را نجات دهد.

 

بخشی از ارتش آنسالید

غیرممکن است که از تلفات جنگ فرار کرد. با این که سربازان آنسالید توانستند به کسترلی راک نفوذ کنند، تعدادی از آنان در نبرد کشته شدند.

بخشی از ارتش لنیسترها

سربازان آنسالید به وسیله‌ی تونلی که تیریون برای آوردن زنان به درون قلعه برای خود طراحی کرده بود وارد شدند و تمامی افراد ارتش لنیستر را که در قلعه حضور داشتند قلع و قمع کردند.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.