Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مروری بر آخرین قسمت «ریک اند مورتی» در امتداد شروع فصل جدید

0

بعد از گذشت حدود دو سال، بالاخره روز یک‌شنبه پخش فصل جدید سریال «ریک اند مورتی» (Rick and Morthy) آغاز شد. فصل دوم این سریال که در فاصله‌ی جولای و اکتبر سال 2015 پخش شده بود، از همان موقع طرفداران را چشم‌انتظار فصل سومی گذاشت که مرتباً با تأخیر مواجه شده بود. در ماه آوریل امسال، خالقان سریال به عنوان شوخی آوریل یک  قسمت از فصل سوم این سریال را برای پخش قرار دادند اما ادالت‌سوییم پس از 48 ساعت این قسمت را حذف کرد.

چند ماه بعد هارمون و رویلند، سازندگان سریال اولین تریلر فصل سوم سریالشان را به همراه تائید این مسئله که شروع فصل جدید آن در تاریخ 30 جولای خواهد بود در اختیار عموم قرار دادند. این تریلر نشان می‌داد که قسمتی در این فصل وجود دارد که برگرفته از فیلم «مدمکس: جاده‌ی خشم» است. با وجود این که نظرات زیادی در دنیای مجازی از نارضایتی از تأخیر در پخش خبر می‌دادند، به نظر می‌رسد که همه‌چیز روبراه باشد.

آخرین قسمت فصل دوم سریال سرتاسر جوک و شوخی بود.  در آن ریک و مورتی از شرایط خسته‌کننده‌ی عروسی استفاده کردند تا یکی از لحظات دراماتیک و جدی سریال را به وجود بیاورند. زمانی که مشخص می‌شود «تمی» یک مأمور مخفی اتحادیه‌ی کهکشانی است، فضای قسمت تغییر می‌کند. تمی «بردپرسن» را به قتل می‌رساند و ریک که فهمیده اتحادیه‌ی کهکشانی هیچ‌گاه دست از سرش برنمی‌دارد می‌بایست خانواده‌اش را نجات دهد.

ریک اند مورتی همیشه حاوی مکالمات پیچیده و فلسفی در شرایط پیچیده بوده است. این خانواده به این نتیجه می‌رسند که نمی‌توانند تمام عمر در حال فرار باشند و جلسه‌ای برگزار می‌کنند. جری که مسبب تمام این جریانات است رأی به تحویل ریک به پلیس می‌دهد و بث که ترس از دست دادن پدرش را دارد رأی مخالف خود را اعلام می‌کند.

شرایط سخت می‌شود و وجدان ناموجود ریک کنترل را به دست می‌گیرد. او که از به مخاطره انداختن زندگی خانواده‌اش به دلیل ارتباط با خود خسته شده است، با اتحادیه‌ی کهکشانی تماس می‌گیرد موقعیت خود را اعلام می‌کند.

صحنه‌ای که ریک به مورتی می‌گوید که می‌خواهد برود بستنی بگیرد یکی از احساسی‌ترین لحظات سریال است که موسیقی متن آن از «ناین اینچ نیلز» انتخاب شده است. زمانی که خانواده‌ی اسمیت به زمین بازمی‌گردند، ریک به عنوان یک مجرم فوق امنیتی زندانی می‌شود.

سریال با حضور ریک در زندان پایان می‌یابد. تمرکز فصل سوم بر آزادی ریک و بازگشت او به خانواده است. با این که قسمت اول فصل سه به نمایش درآمده است، اما می‌خواهیم این مطلب خالی از اسپویلر برای بینندگان باشد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.